唉....... 我今朝早起身,想入下我個hotmail啦! 點之.....開5到呀! 我禁左檢查帳戶,先發現我個hotmail比人關左, 無奈ing....... 我平時都5開,係因為冇咩其他fd so 我5開啦,跟住發生左尼件事 我依家要解鎖hotmail,好煩呀!! 唉..鬼叫自己(需)咩 我個hotmail呀!!!!!! ***我更新左兩張小bu相呀,好q***