| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
最新日誌
日誌分類
我的好友
我的連結
|
2007 年 9 月 27 日 星期四  |
| 義社,,,, |
今日係義社ge社員大會,,
晨咁早就起身
7點3就返到sch*
幸好都攪得掂 =v="
不過cathy突然又發現左件大獲野 !
好好彩地...
空堂又攪掂左佢lu*
lunch wif lin''
4丁友去左大快活吃,,,,,
then搭的的返sch~~~~
geog堂momo好低b XD*
不過因為佢我地有5mins ge休息時間
放學社員大會,,,
歌播唔到,,
唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
黃玉明又無黎到 T^T"
幸好佢地話唔好悶,,
笑下笑下就過左 
then同momo,,eser,,大鼻佢地係度吹水,,
見到eser的bb了 XDDD
吹水期間發生一靈異事件!!!!!!!!!!!!!!!!!
大鼻聽日死LA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD*
原來HILARY住東涌架,,,
好慘呀 !!!
|
網主回覆
thx,,, Posted at 2007-10-04 12:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ki0621 於 2007-09-28 01:47 AM 發表:
I'm glad to hear that the meeting was cpmpletely successed! Remember one thing, don't be put off by any difficulities! Good luck!
|
網主回覆
UM,,
我明白知道架la*
凡事都要抱有希望呀ma,,,, =v="
thank you Posted at 2007-09-28 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
男班 於 2007-09-27 09:48 PM 發表:
睇黎你同你班d人好熟wor 連大鼻都識...遲d連鋼牙都識la~ 靈異事件都有.....遲d羅蘭都黎揾你
|
網主回覆
ok la,,,
不過男班你真係好無聊呀!!!!!!!
大鼻個鼻真係好大架,,
不過佢唔識鋼牙lo*
遲d黎揾我ge唔係羅蘭係李雪蘭lo,,XDDD Posted at 2007-09-27 11:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|