誰話男人不賤♥♥女人不愛◇××]
-) 日子一天一天的過去 但我想說的是我對你的愛從沒減退:p
這樣的自己,是可憐;愛著這樣的你,是無藥可救(!)

candykayi123
暱稱: ♥糖Ba3ii1314520♥
地區: 北區
好友名單
____建` (king97)
Alex (alex38)
尐麗★]] (lily04)
♥ 小糖` (ANGELLOVE127)
牙婷
wing (lily2210)
雨仔` (Yankie123)
欣怡
燕燕
卓洪 (CheukHung)
aR`yAN (mmaarryy1996)
盛乂仔 (shing0310)
' - IaM榮 ' (AlvaNiaM)
丫傑" (password123)
★`ShukMei Yeung(: (mei_crystal)
♥魚 (y0bi)
肥波
♥ y1. (zoie0729)
- k!u™♥ alwAy... (tkwong33)
Crystal (tamab0425)
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-12
2010-02-03
2010-01-30
2010-01-29
2010-01-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 570
今日人氣: 1
累積人氣: 18440
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
3男2女
donut仔qz
englishbuilder
gigi
uwants
yahoo
ych2ss
youtube
騫少ge xanga
丫依qz
失敗論壇
怡豬qz(舊)
周烺
華華qz
嘉麗
澄宝唄=]qz
貓貓論壇
~~~有你的快樂~~~
有你...........
是你令我快樂!
是你令我得到幸福的,,
看到你我的心就有一種特別的感覺,,
看不到你心裡又好像缺乏了一種非常特別重要的東西!
知到你病了我又會得擔心
不繼為你去禱告...發呆....
看見你什麼不開心的東西都會忘記了
但是看不見你又好像不開心
就會想起一些跟你的回憶!!
每一个女孩的身邊總有一個他
為了什麼原因你們没能在一起?
也许他為了朋友之間的義气,不能追你。
也许為了顧及家人的意見 ,你們没有在一起。
也许为了出國深造,他没有要你等他。

也许你們相遇太早,
還吥懂得珍惜對方。
也许你們相遇太晚,
你們身冰已經有了另一个人。
也许你回頭太遲,
對方已不再等待
也许你們彼此在捉摸對方的心,
而迟迟冇法跨出界线。
不過即使你們没在一起,
你們还是保持了朋友的關係。
但是你們心底清楚,
對这个人,你比朋友還多了一份關心。
即使不能跟他名正言順的牵着手逛街,
你們还是可以做冇所不谈的朋友。
他有喜歡的人,你口頭上會幫他追,
心里却不是很清楚你是不是真的希望他追到。
他遇到困難时,
你會盡你所能的幫他,
不會計較誰又欠了誰。
男女朋友吃醋了,
你會安撫他們說你和他只是朋友,
但你心中會有那麼壹絲的不確定。
每個人這辈子,
心中都有過這麼壹個特别的朋友,
很矛盾的行為。
壹開始你不甘心只做朋友的,
但久了,突然發現這樣最好。
你寧愿這樣關心他,
總好過你們在壹起而有天會分手。
你寧愿做他的朋友,
彼此不會吃醋,才可以真的冇所不談。
特别是这樣,
你還是知道,
他永遠會關心你的。

做不成男女朋友,
當他那個特别的朋友,
有什麼不好呢?

你心中的這個特别的朋友...? 是誰呢?

很多的感情,
都因為壹厢情愿,
最后连朋友都當不成了
常常覺得惋惜,
可惜一些本來很好的友情
最后卻因為對方的一句喜歡你,
如果你没有反應,這一段友情似乎也難以维持下去,
这也難怪有些人會因此不肯踏出這一步。
因為這就像是壹場賭注,
表白了之后不是成了男女朋友,
要不就連朋友都當不成了。
有些事不是你能預料的,或許對方吥在意,
你們還可以是朋友,但卻已經不如從前的好 !

--------------------------------------------
希望呢篇野...能夠幫左我身邊ge人...解決一d煩惱la...
最熟悉的陌生人
世界上,

有谁不曾为爱情而受苦,

我们总以为那份痴情很重很重,

是世界上最重的重量,

蓦然回首,

我们才发现它只不过很轻很轻;

我们总以为爱得很深很深,

来日岁月,

会让你明白它只不过很浅很浅,

分手后的我们不能成为朋友,

因为我们彼此的伤害过对方,

我们也不能成为敌人,

因为我们曾经深爱过对方,

结果我们变成了最熟悉的陌生人!
幸福的意義
人与人之间就好像是贝壳,

能和在一起就是缘分。

当找到一个真心真意喜欢的人,

要是觉得选择是对的话,

就算有再多的反对声音,

也一定要坚持下去。

即使最后的解决是别离,

但是曾经幸福过……

★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日10點幾先起身,,,呆左一陣,,跟住媽咪煮飯比老豆食....之後媽咪比左兩封利是我,,,不過一封更係吾係我架la....係老公ge...之後我同媽咪去塔車去元朗......去堂丫哥屋企食飯........去到元朗...冇啦啦我係度大叫.......因為比我見到264M去天恩村,,,所以大叫........之後去到丫哥屋企......拜年.....同牙嫲,姑媽..牙叔拜年.....我好耐都冇見過堂丫哥lu...佢好胖牙,,,不過果d個健碩ge...好好攬....ㄚ妹傻傻地,,不過好胖好高,,有d低能,,,,跟住反炮竹好好反不過好驚..比牙叔搵x炮喱釘....嚇死,,,跟住丫哥比丫叔釘...唉~一定好痛架la!因為丫哥著左短褲,,之後食飯......冇飯食架....齊係食齋盆菜大大盆....食豆好正....跟住分野...年糕....朱古力....之後臨走果時我老母姐係佢伯娘比一百蚊丫哥買野食...不過吾知點解丫哥冇要到..真係乖乖仔牙....之後同牙嫲反屋企,,,之後去左姑媽屋企....見到表姐....好耐冇見佢lu..大人喱,,佢話佢已經有個咁令ge表妹...之後我好冇奈...表姐養左隻貓貓牙,,頂超嗅嗅到頂吾順...之後閃人,,...之後塔車反喱.....悶悶....打qooza...之後丫姨打尼...同佢拜年...晏d就打比婆婆(舅婆)吾係親婆婆尼,,但我跟表弟叫婆婆,而且婆婆從我出世開始就好錫我ge...打完比婆婆再打比舅父.....拜年....今日我ge..利是收獲係七封利是....有10蚊有20蚊有50蚊有100蚊......吾知老公d收獲係點呢?可能多過我bo....總知新年快樂la

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-26 04:47 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日一個字講哂悶...第一、二堂中文堂...對反閱讀卷.....對足兩堂.....之後小息悶......之後I.S堂又講......頂....今日講月經-________-!d女仔訓哂.....悶.......之後比余sir鬧....余sir比左佢d仔女d相比我地睇,佢個仔叫余愿,,佢個女叫余懿,,好天牙!好得意,,,之後音樂堂兩堂.....第一堂對卷....第二堂睇戲...我冇睇到丫,,,,訓左....好好訓ㄚ,,,訓左一堂....之後食飯,,頂連繼三日都食蘑菇飯......頂.....好想嘔丫......今日吾洗去禮堂....開心....但自己一個,,,落左去見到黃志堅.....-__-冇眼睇..冇野好講...之後買野飲...之後反班房...訓訓....之後上堂.....頂...吾見左d卷丫,,,,吾知點算.....上英文堂睇戲...功夫熊貓.....又睇足兩堂....悶爆...之後普通話堂....悶..對卷....之後週會冇得去禮堂!,....放學....打波.....有人比左仙地比我飲...hehe爆正......

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-21 07:28 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日冇乜野不過I.S堂教性教育......好想嘔....點知嘔左出喱.....好冇奈丫,,午膳步操,,,,,,冇奈on9架!之後上堂....之後數學.....冇野講,,只係抄野.............我放學冇走留左係度.....回憶陰影,,係度喊!我真係好驚丫,,,,因為心淡喇!喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-20 06:28 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日10點幾起左身,,,,,反教會......悶爆.....冇老公係度仲悶......等到12點散會....之後同左妹春姐反屋企.....話去屯市...之後黃家燕又話去,,我地吾想同黃家燕一齊去屯市,,之後我地反黃家燕...你地估下我地點play佢....haha...我地話黃志堅又去....你吾驚做左我地ge電燈膽咩?.....之後佢話吾驚....之後我話....吾驚佢打你你咪去lo...之後佢驚wo~~sorry丫,,老公出賣左你......sorry丫.....之後我地三個就塔車去左屯市....之後陪春姐交費,,之後行左一陣...頂....我同妹買左m記d雪糕食....貴到死成12蚊一杯,,,又吾係好o食過人....之後去左睇史迪仔.....五百幾蚊.....大大隻....hehe..丫妹買左比我丫,,,貴貴,,好大隻ㄚ,,攬住....之後攬住隻野行街,,行行下春姐走左-__-!之後我同妹去左吉吉島買野食好多野o食o丫,,飽o..飽...未食完....之後去左o馬哥奇冰..食野.....食o完野坐左一陣...去左買糖食o...之後幫契媽買野....之後反左屋企....play左一陣電腦....之係去左搵契媽.....之後o..契媽請我地食野.....狂講老公.....之後.....妹走左....我未走.....係度同啊媽傾計.....之後8點幾好攰反屋企..............我好緊張天日丫....因為天日就派歷史卷la...雖然我覺得好容易做o..但好驚吾合格....不但有小小信心都可以合格ge...唉~天日派通識一定吾合格la...交吉卷...一定比老母吊起喱打ji....好驚驚丫,,hehe...今日係一日好好ge一日ㄚ!



                                                       邊個話愛係冇長久架?
                                                      邊度會有愛冇盡頭架?
                                                      曾[哫]的愛只在乎擁有,,,
                                                      一刻燦爛便要走....
                                                     而我卻確信愛是恆久
                                                        碰到了你已冇別求
                                                      冇從解釋不可說明愛的愛
                                                     千秋過後仍長存不朽
                                                誰人受痛苦被懸掛在木頭
                                               致高的愛盡見於[激]穿主的手
                                               看血在留反映愛沒保留
                                               遲[哫]不死的愛到萬世不休
                                               唯求奉上生命全歸主所有
                                                要將一切盡獻於我主的手
                                                我已決定今生再沒所求
                                                   唯望得主稱讚已足夠
                                                   常聽說世界愛沒長久
                                                  那裡會有愛冇盡頭
                                                 曾[哫]的愛只在乎擁有,,,
                                                     一刻燦爛便要走....
                                                     而我卻確信愛是恆久
                                                    碰到了你已冇別求
                                                   冇從解釋不可說明愛的愛
                                                  千秋過後仍長存不朽
                                                   誰人受痛苦被懸掛在木頭
                                               致高的愛盡見於[激]穿主的手
                                           看血在留反映愛沒保留
                                               遲[哫]不死的愛到萬世不休
                                               唯求奉上生命全歸主所有
                                                要將一切盡獻於我主的手
                                                我已決定今生再沒所求
                                                   唯望得主稱讚已足夠
                                                 我已決定今生再沒所求
                                                 唯望得主稱讚已足夠

                                               愛是不保留ge歌詞

                                                  
                                                     

                   
                                                      

                                                      
                                                     

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-18 09:49 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-16 09:51 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

hehe....
     凡事都要感恩......hehe....今日開始派卷la....今日miss趙好嬲丫,,因為我地ge聆聽卷考得好差丫,,,,hehe.....我有20分....但25分先合格....不過都好開心la....之後對卷....對完miss趙比我地睇閱讀卷d分數.....好緊張丫,,hehe.....我合格丫,,,有50.5分丫,,開心ㄚ,合格..hehe....反屋企吾洗比老母吊起喱打...happy....hehe...小息lu...同周皓烺打籃球.....之後地理....許毛派卷.....以為自己唔合格...hehe...感謝主丫,,比我地理科合格...hehe...有54分...yes...吾洗抄卷.....唉~英文就睇左一份卷genenaw有12分haha...有進步ㄚ,頂午息又打波,,比郭泳峰一個波車埋喱釘左耳骨隻耳仔度....吊....好撚痛丫,,痛死我...頂數學堂,,,數學卷...hehe...差吾多交白卷..........不過比上次進步....有15分......hehe....體育吾合格......有6分.....之後課外活動...頂.....比個八婆鬧9我.....之後等放學.....之後5:00先放.......之後到放學多謝miss鄭比我地放學丫,,之後去同周皓烺林樂文佢地一齊打籃球.....hehe...我都吾係打ge.....係係度睇老公....佢係龍獅隊ge.....我見到佢好似好辛苦.....我有d心痛.....hehe....見到佢反得開心.....之後冇理同林樂文佢地反....佢話咩比條呔比周皓烺....之後我話條呔都吾係我ge...之後林樂文話係who ge....之後我話我同黃志堅條呔交換左.....之後老公都話係........之後老公吾知去左邊....之後朱朱打比我同我講說see到eva係佢屋企樓下......之後係咁傾.....之後6點幾我地都埋齊lu...之後反屋企...hehe....吾老公d成績點尼?不過佢一定好過我ge...吾知可吾可以一齊升班尼?好驚升吾到班丫,,不過仲有兩次ge測驗考試....hehe....謹記丫,,我地要努力讀書,,我地要加油丫!!!!!hehe我對你ge愛係永不變的...我記得我對你ge...承諾架...!感謝主!賜我有喜樂ge心...感謝主賜我地有更加大ge進步!感謝神ㄚ!

 

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-16 08:11 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今朝六點幾醒左,,7:15分先起身,,7:30分出門口,,反到學校.,,有人講事非,,話Eva唔知係幾時係學校[blog野]之後成朝都係度講..之後早會,,之後考試...考音樂...kai爆...笑死.....之後有人話張sir未拉好褲連,,考完音樂,,周家壕同啊sir未拉褲連,,嗅爆....之後考視藝,,,.....小息..令天,,,,,,,,,,,悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶之後放學................三點織頸巾,,織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織蟙織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織織

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-14 01:34 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日好凍凍丫,,今日我六點幾就醒左...又再訓反....七點幾老公打比我..問我今日考乜...我話吾知...之後佢話幫佢睇下!之後睇完打比佢...之後梳洗...出門口.....之後反到學校...考試...第一堂中史....頂坐成粒鐘on9既...9:00就訓左...唔識做牙!9:25 1D班有人大發脾氣....好大聲ㄚ...驚驚.....之後望出窗...見到老公....同d老師一齊唔知做乜,好似比人鬧....原來鬧得超大叫果個係老公....之後有五個老師係度捉左老公落去....之後我冇理....比佢嘈醒左......呆左20分鐘,,,之後小息同歐陽一齊.....之後考P.E.吾識.......冇溫過....考完仲有時間....用塗改液塗間尺...之後考家政...有時間靜...一樣用塗改液塗間尺...考完lu...之後考普通話口試.考完閃人...落樓梯見到老公之後佢行過喱...之後我打佢...打到隻手紅哂....之後閃人.....反屋企食飯.....頂比老母捉左出九龍...頂.....搞到成身都係香味,,唔係香水果d係一枝枝香果d牙...頂我係基督徒...去埋果d地方on9ge.....之後閃人....買左個袋....塔車...反屋企..之後去左買暖包...反屋企..做家務....頂...做做下哮喘發作....之後狂飲水....之後打qooza!頂好撚凍ㄚ,,悶爆....之後冇啦啦諗起陳營姐姐...姐姐係系2007年暑假補習果個姐姐..好錫我同表弟架!成個2007年ge暑假都見到佢...死喇而家我有d掛住佢牙丫,唉~之後打比小鳴...悶悶悶....頂我又嘔
on9ge成日都嘔.....

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-13 05:52 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

1.你喜歡叫自己做''   丫怡
2.你鍾唔鍾意自己個英文名''鍾意
3.你係咩星座''水瓶
4.你的口頭禪''吊!
5.你最鍾意邊位明星''好多bo
6.你而家最想要D咩''好多bo
7.如果免費去旅行,你會去邊''環遊世界
8.你有知心好友嗎''有
9.你認為知心好友應該點''唔爆祕密,吾會開賣人
10.你覺得你做咩動作係最靚''下,鬼知咩...
11.你最鍾意咩顏色''紫色
12.你MSN一共有幾多人''90
13.有幾多位網友''唔知
14.你最好既網友係邊個''吾知
15.你會去卡拉O.K唱歌嗎''會...不過唔唱
16.你去卡拉O.K最鍾意唱咩歌''冇
17.你幾高''祕密
18.你愛哭嗎''愛
19.悶既時候你會做D咩''MSn,織冷衫
20.你最鍾意食咩''咩都中意食
21.你最鍾意邊一本書''好多bo
22.喜愛寵物嗎''冇
23.最愛的寵物是''冇
24.有冇宗教信仰''硬係有....基督教
25.小學最難忘的事''六年班...同麥生
26.有多小個日記''6個掛
27.喜愛寫日記嗎''愛 好愛丫
28.岩岩同邊個傾電話''老公
29.岩岩聽咩歌''冷靜熱情之間
30.喜歡情人節嗎''喜歡,是很喜歡
31.最喜歡那個節日''好多bo
32.聖誕節有收過禮物嗎''有
33.希望10年後的你是''下!鬼知會點咩
34.最鍾意邊個季節''    夏季 
35.你想刪除自己不開心的回憶嗎''好想
36.最唔開心的回憶是''好多好多
37.你有幾多位朋友''唔知
38.最帥的朋友是''下,,冇
39.最可愛的朋友是''老公lo
40.最受歡迎的朋友是''老公lo
41.你覺得自己的性格是''玩得起既...思想開放
42.你受同學歡迎嗎''吾..okla
43.鍾意番學定放假''硬係放假la
44.你左撇子定右撇子''右
45.你喜歡帶嗎''唔中2
46.最喜愛哪個牌子''好多
47.你雀幾多號''唔大唔細
48.你影相鍾唔鍾意自拍'' 吾中2

49.你有冇帶眼鏡''可有可冇
50.你喜歡上Qooza嗎''喜歡
51.做D咩係你最開心''同鍾意既人一齊
52.唔開心會點''吾出聲喊
53.有做義工嗎''有
54.你會用咩動物比喻自己''下唔知
55.你最信任既人係''老公lo
56.你而家想收咩禮物''kiss
57.最難忘既生日係幾時''2007年2月3日
58.你有儲開紀念冊紙嗎''有
59.承上題,有幾多張''吾知
60.你最喜歡那個科目''歷史掛
61.番學用幾多個鬧鐘''冇用鬧鐘..老公打喱叫醒我ge
62.番學行路定塔車''塔車
63.試過Send SMS未''試過好多次
64.最鍾意去邊到''沙灘
65.血型是''-o-型
66.你喜歡那一種牌子的洗頭水''潘婷掛
67.你而家黎緊咩牌了的洗頭水''潘婷
68.一共有幾多枝洗頭水''3枝
69.最鍾意聽邊首歌''好多
70.你既Lucky number is''吾知
71.你而家最憎邊個''陳靈楓
72.夜晚通常幾點訓''10:30

73.你有冇試過抄功課''硬係有la
74.你的座右銘''冇
75.最喜歡那個國家''日本
76.你咩生肖''豬
77.今年幾多歲''13 
78.生日想點慶祝''想同老公過
79.會同人講早晨嗎''會掛
80.化唔化妝''吾化
81.最憎D咩人''吾知
82.星期日有冇Family Day''冇...只有反教會
83.緊張自己學業成績嗎''okla
84.最鍾意搭咩交通工具''冇
85.承上題,Why''noy
86.而家讀邊間學校''仁濟醫院第二中學
            yan chal hospilal no.2 secondary school

87.一日最多可以澡幾次涼''10次
88.而家做緊咩''天歌...打qooza
89.係MSN最唔鍾意人地問你咩''傾唔傾得電話
(老公除外)
90.最鍾意食''乜都中意食(屎除外)
91.而家雀咩色''深藍
92.今日天氣點''好凍凍,有陽光
93.今日幾多號''12
94.有冇試過考試唔合格''有有有有
95.鍾意去邊到食Lunch''吾知邊道都得
96.玩到E到覺得累嗎''累
97.有冇試過自創100問''有
98.知唔知自創100問要用幾多腦筋''吾知
99.喜歡玩100問嗎''okla
100.會唔會再玩100
問''會

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-12 02:43 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

hehe.....今朝六點九就醒左lu....7:00老公打左比我..叫醒我...第一句....起身喇豬...之後問我起身未....之後....傾左一陣.....之後起身.......之後梳洗....之後打比我.....之後一齊反學.....好凍丫!帶左倆件衫衫....今日考普通話....頂....講得超快.....都唔知佢up乜....所以唔識做.....頂...考完普通話..仲有十幾分鐘....吊.....訓尼訓去都訓唔著....之後考電腦.....唔識丫,英文既...亂做....不過亂做都岩既-__-!考完仲有十幾分鐘....一樣訓唔到.....之後小息....同朱朱一齊哂太陽.....哇哇哇.....暖好多ㄚ.....之後係度跑....爆暖....跑完.....坐左一陣....小息完lu.....missTan見1e考地理....我10:25就訓左..之後missTan行過呢叫我唔好放棄...之後..做左一陣又訓反....missTan又行過喱叫我亂撞都要做....之後成份卷做哂.....-___-唔明missTan靜係叫我一個繼續做...都唔知係咪關老公事...missTan好錫老公架!可能之前我同老公一齊反missTan見到la.....之後放學.....同朱朱一齊行....見到老公....之後行去籃球架,著反件嬲嬲,超凍....著果時比老公話件衫好白丫,-__-之後打左老公一把....之後老公又打左我一把...超輕力.....之後同朱朱細佬一齊去龍門居....細佬去左惠康買野....一齊cc...之後同朱朱一齊行反屋企....之後.....朱朱狂講老公.....冇奈.....之後一路傾計....之後一齊反屋企....樓上樓下....hehe以後一齊反學一齊放學....正爆......反屋企食飯.....食左兩兜飯..好飽丫...頂嘔反哂出喱.....又嘔....飲水又嘔!吊!都唔知做乜事!

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-12 01:31 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

唉~琴晚10點就訓左落床....之後訓吾到...之後...saysms比老公....之後訓左.....之後我頂我老豆老母嘈鳩醒,吊狂鬧鳩我....on99ge....之後又係度哂命話咩一個人訓唔暖....兩個人訓先暖....我爆冇奈.....果時我係度諗如果可以同老公攬住訓係暖呢?但我知係冇d咁既可能!之後細佬話底死....我冇理到....之後又訓反..................
................................................................................
今朝8點既就醒左喇!之後梳洗....之後搵左丫妹去m記...唉~佢反我野....之後去左m記食早餐,,超想嘔....之後同丫妹反左屋企...嘔.....之後反教會嘔....hehe今日戎牧師講道丫,,見到鍾sir....佢帶領我地敬拜唱又這一刻...愛是不保留等...一路祈禱感動啊!喊喊!之後見到鍾sir戴左戎旨ㄚ!令令ㄚ,,,天戎牧師講道悶悶...悶悶...一d都都天唔明...坐左係度發呆.....呆左成個鐘....悶....之後聖餐....之後祈禱........之後報告....之後散會....之後去左小花園反千秋....之後坐左一陣走左......反屋企......一個字悶.......一個字嘔嘔嘔嘔嘔嘔

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-11 09:14 AM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

忽然世界好似靜左咁.....如果一到五都都係好似今日咁寧靜就好la.....但知冇d咁既可能!

         
       悶
          悶
             悶
                悶
              悶
           悶
         悶 
      悶
   悶
      悶
          悶
              閑
                  悶
                 悶
               悶
             悶
           悶
       悶
    悶
       悶 
           悶 
              悶
         悶
      悶
            悶
     悶
              悶

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-10 07:42 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日好凍凍ㄚ!我10:00就醒左但難左係張床度...唔願起身...之後張伯瑋打比我....-______-!我仲未起身...我好失望ㄚ!我古都古唔到打一個打比我既係張伯瑋ㄚ!我仲以為係...老公...不過老公可能冇咁早起身..之後反電話,唔係打去反人...之後啊姨打比我....啊姨真係好掛住我ㄚ..一醒就打比我....當我係佢自己親生女
(我都想做佢個女丫),,啊姨好錫我架!好開心ㄚ!...啊姨同我傾左14分鐘丫!....之後say左sms比老公.....唔知佢起身未呢?唉~騫少病左ㄚ!唔知佢而家點尼?好反d未呢?睇左醫生未尼?食左藥未尼?有d擔心佢丫!唔知佢點尼?唉~佢雖然唔彩我姐,,~唉~好凍凍ㄚ!大家要注重身體ㄚ!著多d33ㄚ,,唔好凍病ㄚ!

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-10 01:49 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日反學......一個字悶............今日考GE&通識悶悶..放學11:19分就放學!

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-08 12:38 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

太多的承諾,令我不敢再相信

 

隨傳隨到
方力申
曲 編曲:雷頌德詞:林夕

 
我試過坐上妳那病榻侍候
我試過與妳作對自作自受
然後這窗口
留下釵h即影即有
我與妳錯過兩對未牽的手
我對妳說過愛妳但妳聽見沒有
以為我已對妳說出口
知己不會隨便分手
只會隨便的享有
特權密友拖不到手也會幫手
知己可以無限分手
然而分開不久
亦隨傳隨到
這種摯友
誰又忍心踢他走
我與妳買過吃過釵h東西
我試過愛妳愛到自覺心血浪費
愛情變了友愛太不低
其實永未愛出口
誰又准釧p分手
誰又忍心踢他走
誰又忍心踢他走

有你的快樂

我怎麼都不想睡 天特別亮夜特別的黑
當我深深的呼吸 心中充滿想你的甜蜜

想和你走在雨中 想要你牽我的手 傻傻的你不敢說愛
而我也故意要你為我等待

說不出有多麼快樂 還是不夠 這感覺這一切
就好像飄在外太空 別的星球 只有我們存在

喜歡和你在一起 無聊的生命也變有趣
當你聽我的音樂 分享在每一刻的心情

在一起越來越久 開始會對你在乎 這感覺我們都明白
只要你在身邊 日子就亮起來

說不出有多麼快樂 還是不夠 這感覺這一切
就好像飄在外太空 別的星球 只有我們存在

愛情在這個時候 我的心就像天氣 晴時多雲偶爾有雨

說不出有多麼快樂 還是不夠 這感覺這一切
就好像飄在外太空 別的星球 只有我們存在

說不出有多麼快樂 還是不夠 這感覺這一切
就好像飄在外太空 別的星球 只有我們存在

 

 

 

 

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-07 02:20 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日~要反學.....7:50分反到學校....見到曾楚雲同1d班長...之後我地三個係度傾計...老公反左喱.....之後曾楚云話唔想老公反....之後傾到打鐘....之後考數學(mathematics).....唉~陳啟發好臭ㄚ!xd"""數學份卷考1個鐘3個字.......好難做...唔識做...陳啟發比左1個鐘我地考....之後收卷....小息...唉~陳啟發話早左收卷wo~之後又上反班房.....唉~我比陳啟發play死,,叫我去搵班女仔....之後又派反份卷比我地....之後又比時間未做完個d.....之後冇小息.....之後去左地理室.....坐左陣...之後企左係度...之後細佬話老公嘔....我天到呆左一陣....之後我問老公有冇事....之後佢話冇事....之後我先冇咁擔心咋....嚇死我...之後去左視藝b室度考口試.....唉~我係第一個考.....好驚驚到震.....之後入左去....hehe....miss沈考....唔識丫!.....好快就考完.....之後出左去..見到朱朱一齊落去....11:00就走得....但係度反......我地係度話鄭碧怡鍾意陳浩棋....係咁講xd"""反到差唔多12:00之後同細佬一齊走....塔車....反到屋企....食飯.....唉~明日又唔知考咩喇....唉~唔講la......

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-07 01:29 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日反學丫!...唉~都唔知今日係咩日子...塔車...見到梁倬騫....-___-同一架車...,反到反學校同d男仔反又見到梁倬騫...之後計繼同d男仔反..8點2 d男仔冇lala係度講堅bb-__-..之後我話佢今日唔反架啦!.發燒反你老未咩?唉~...有d失望....之後早會..兩個班主任都冇反...-__-""有d happy la..miss tan代,高sir代...第一堂...英文....第二堂英文...悶爆.....之後小息...小息又係同d男仔反...唉~無啦啦比許毛鬧.....之後小完息上科學堂...抄野...悶悶...哈哈足知上完科學堂la...之後歷史堂....好反..我最鍾意ge....問書.....全班要企係度答岩先有得坐.....答喱答去..哈!我終於有得答喇!....岩左坐底左....坐左好耐都冇人叫我起身...阮樂誼狂問點解..之後佢話咩更係喇!佢地唔驚黃志堅打佢地咩....我爆冇奈lo....之後周sir狂問....之後有d人未坐底...周sir話12:40都仲未坐底哂就罰企係度食飯...之後個個都坐底哂...除左陳靈楓同徐浩賢...佢地兩個要互問.....歷史....之後張伯瑋....代....陳靈楓.....哈哈!結果張伯瑋贏左!...哇!成個過程..好hi....
唉~又上完最愛ge歷史堂lu...午膳果時蘇曉晴流m流到成張澄都係....之後佢捉左我陪佢去校務處...借野(m巾)之後陪左佢去洗手間...陪佢....換巾....陪佢....之後阮樂誼喱左搵我地....之後我同佢去左搵miss趙....之後missng左有幫手...之後我同丫阮去食飯.....差唔多冇食ge....之後食完去搵反蘇曉晴...之後miss趙叫我去校務處問下有冇褲借...之後麥小姐話冇...之後去左問d班借.....之後冇人借la...之後揾miss趙去借....借到喇!係鄧xx既....之後miss捉左ㄚ阮去禮堂.....之後我陪蘇曉晴.......佢同鄧xx講叫佢唔好話比王子天....之後我地話佢冇反....之後陪左蘇曉晴去3樓...揾miss趙之後missng揾左個袋比佢..之後missng同蘇曉晴去怜m巾....之後我反左去班房....幫佢抹反張澄....之後佢地落左喱....之後鄧xx話我衰人-___-!之後上數學堂悶.....之後上通識堂二堂ㄚ!訓左^o^!好攰ㄚ!唉~放學彭彭請左我食朱古力薯片....之後反左幾分鐘之後走左.....唉~天日考試lu.....死硬la....冇溫過......!好喇!等等幫老公祈禱....食飯....好喇唔講la886

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-05 08:05 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日要反學...今朝..反左學反..8:15見到梁倬騫....之後上課室....吊!比隻珍豬雞收左本地理...之後上中文堂.....之後小息.....之後許毛堂....二堂都比許毛罰..罰企..慘慘慘之後英文堂.....之後食飯......之後小息...去左哂太陽.....之後數學堂......之後pe堂...去左禮堂天野....哈哈!!冇留堂....之後打籃球.....一齊反反到6:13分去左行街!..買左好多野.....新籃球....新3....新f....新鞋...乜都新....o 超happylo...之後屋企....打qooza....食飯.......食糖水...好正......好好未丫!......睇電視
之後好凖時訓教教豬lu.....

..

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-02 07:26 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

hi.....今日已經係2009年既1月1日喇!時間過得好快丫!哇咁快又過一年lu.....唉....有d唔捨得2008年d野ㄚ....雖然2008年有好多令我唔開心ge野...但亦都有開心既野ge....不過喱d野都變成過去lu....將會變成過去ge回憶....唔洗記念....只有回憶....新既一年來臨就要迎接新事物,新挑戰,總知就係新野la..要努力學習每一樣野...!
唉~~~~~~祝大家
■■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣
   ■ ■  ■ ■  ■ ■  ■
◢■■◤ ■  ■ ■  ■ ◥■■■
■    ■  ■ ■  ■         ■
◥■■■ ◥■■◤ ◥■■◤ ◥■■◤新年快樂!!!!
今日12:00先起身ㄚ!.....雖然琴晚冇去倒數,好准時咁訓左..........好攰ㄚ!唉~咳到仆街......訓唔到T^T!
好喇!唔講住la....

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2009-01-01 02:17 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚


★不能握的手 從此匿名的朋友

   

今日唉~好早起大身!之後開電腦,電視,之後出門口冇關電腦,之後反左school補課.......好煩....今朝同黃志堅,周皓烺,林樂文d男仔佢地反!反得都ok happy la~之後早會之後補課...第一堂中文....哇咁快又一個鐘....之後英文堂....又一個鐘...之後小息....之後中史...唉~中史要小測我冇溫書....所以唔識做...靜係做左d識做ge.......之後又英文堂....好嘈!好嘈!之後歐毛入左喱睇堂....悶爆...之後我say sms比黃志堅我話好悶丫!想死丫!之後黃志堅say反比我話me2.....之後....冇奈!....之後放學.....之後留左係school一陣反左一陣比左條頸巾黃志堅....之後我地一齊去左屯市....去到屯市黃志堅左同佢媽咪大姨去飲茶......之後我同歐陽行左一陣街街大概4點唔小心落左去黃志堅飲茶果度...之後歐陽一講王子黃志堅就出左喱!......之後我同歐陽行到快一快lo~之後去左吉之島睇野!黃志堅同媽咪大姨又去左...之後我同歐陽睇33之後見到黃志堅佢地行街!之後我諗起我自己屋企,,唉~~~~散哂!冇心機la!反左屋企比人鬧!散到立立令!唉~好煩丫!我忍唔到la!之後我say sms比黃志堅...只有黃志堅先識關心我......好唔開心....之後黃志堅打比我問我咩事...之後我喊住咁答佢!之後老豆又反左喱鬧鬧鬧鬧鬧鬧鬧!搞到我想死lo~

 囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹
:2008-12-31 07:27 PM
含家鏟留cm丫,,吾留正仆街 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
痛也自願承受 未問你可內疚