| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
尒對我越泥越冷淡,,,
今日仲吾知咩事...
好吾想同我講野咁
.....
刀吾知尒想點ㄚ
我而家好煩丫
勁吾開沁
其實尒有冇諗過我ge感受架
對我忽冷忽熱
我好辛苦丫
尒仲記吾記得尒對我講過D咩丫
唉~
恭喜尒lor~
比賽贏左
我今日見到尒入左個三分波la...
咁又點?
係好靚tim
睇完咪去行街lor~
去左畫牆
勁吾開沁
畫完又行街
買左對情侶戒指
旦咁又點?
想死lor~
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-07-07 11:16 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
明吾沒有可能刀依然盡力到爭取
........................................
永遠有咩野刀弟一時間同尒講
...........................
勁吾開沁
勁想死
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-07-07 11:49 AM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ 001.準備好做壹百問未;未
002.麥名;丫怡
003.仔or女?_?"女
004.幾碎;?_?"14
5.住冰丫;hk
6.幾號電話; 67o39995
7.幾時生日;3/2
8.讀冰間;ych2ss
009.中學or小學;中
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
10.而家同冰個玩得最多;妹
11.承上題,,係米醉fd;係
12.有沁事會同冰個講丫;妹
13.點解?"冇解
14.冰個同尒識得最耐丫妹
15.幾年丫;9年
16.對尒最重要既fd;妹
17.係米同學變fd;係
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
18.屋企有幾人;吾知
19.有冇兄弟子妹?有
20.中意dad or mam:n0
21.尒愛吾愛尼個家;吾愛
22.mam煮D咩好味ma;吾好
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
23.中意school ma?;N0
24.咩班;1E
25.乜水係班主任;珍朱雞柒頭鄭
26.班房係冰;1樓
27.學校有幾層;五
28.中吾中意學校D老師;吾like
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
29.而家有冇愛人;有
30.佢愛吾愛尒;吾知
31.係咪拍緊拖係掛
32.同佢點識;qZ
33.初戀幾時;吾記得
34.同冰個;吾記得
35.拍過幾次拖;-N-
36初吻仲係咪度'吾係
37.有冇試過卜野;冇
38.最難忘既壹次係幾時;520
39.中意佢D咩;好多
40.有冇為佢喊過;有
41.咩事;好多
42.尒醉想同佢講咩;我愛尒
43.佢D性格點;同我一樣
44.最想同佢做咩;吾知
45.尒認為壹生人要拍幾次拖;吾知
46.如果,,尒最好既fd愛上左佢尒會點?;下...吾好玩
47.會吾會講比父母知尒拍拖;吾會
48會吾會講比父母知尒拍拖;又問
49.愛情需要咩?;互相信任
50.如果,尒係第三者尒會點;下
51.拍拖後會唔會講比朋友知 ;問到先講
52.你理想對象的性格 ;同我一樣
♥♥♥♥♥♥♥最愛♥♥♥♥♥♥♥
53.歌首冇
54.歌詞 - 求信任我如最初
55. 牌子 -
56.地方 - 沙灘
57.食物 - 蛋糕
58.飲品 - 雪碧
59. 節日 - 好多
60. 電影 - 好多
61. 動漫 - 好多
62.公仔 - 史迪仔
63. 水果 - 萍果
64.數字 - 9
5. 顏色 -
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥二選一
66. 友情/愛情 - 友情
67. 甜/辣 - 甜
68.qz/xanga - qz
69. 拖手/鍚鍚 - 兩樣
70.中文/英文 - 中
71. SMS/MSN - msn
72. 小說/漫畫 - 小說
73.自拍/貼紙相 - N0
74.齊陰/斜陰 - 斜
75. 返學/放假 - 放
76. 傾心事/講秘密 - 傾
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥無聊白痴
77.食唔食煙;:戒左
78.識唔識游水;:吾識
79.中意食咩;:蛋糕
80.中意飲咩;:ㄡ問
81.周圍同人講我愛你;不如我地結婚;:下下
82.同一個同性朋友講;仆街我忍你好耐啦收皮啦;;第2日先同佢解釋;:下
83.同一個異性朋友講;其實我暗戀左你好耐;不如我地一齊;;第2日先同佢解釋;:下
84.出街大嗌做乜冇魚翅食;:下
85.打俾 5 個人 同佢講以下既內容 .. *
(10 秒內唔可以講俾佢聽係有野叫你咁做 !)
內容 ::
{ 其實我鐘意左你好耐* }
證明 ★::下
86.;您是傻瓜嗎:)不
87.您金日飲左未:)未
88.;咸濕的嗎:)不
89.;嬲緊邊個:)冇
90.希望給誰看到 - 尒
91.覺得這個一百問好嗎 - 吾好
92.答案全部是真的嗎 - 真
93.點五個人啦 - 哦
94.第一個 - 澄
95.第二個 - 兒
96.第三個 - 華
97.第四個 - 堅
98.第五個 -煌
99.現在時間 - 11:55
用了幾耐時間做這個一百問 - 2o
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-07-06 11:50 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
T0:老公
三個月la...
三個月大塊樂丫
時間過得好快丫
老公尒仲記吾記得三個月前
我地係點架?_?"
睇尒個傻瓜刀吾記得架la..
吾記得吾緊要...
醉緊要記得而家以後尒點就得喇
過去我地兩個刀壹齊經歷過好多
開沁同吾開沁ge事......
大家刀壹齊經歷過好多風風雨雨
記得尒講過以後ge日子尒刀會同我壹齊共患難
而家三個月la...
雖然中間有分開過
亦刀係尒傷得我沁最多
其實尒知吾知尒變左好多丫
我見到尒咁我真係好沁痛丫
吥過而家見到尒好返咁多
我刀好安慰丫
感謝上帝丫要
而家有尒ge甜蜜安慰
沁真係甜返哂丫
尒令我感到好幸福丫
未婚夫
我愛尒丫
只屬尒壹個的我
堅講一句我愛尒
by
yoko ji
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-07-04 10:35 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
甘日已經係署假ge第二日lu...
琴日染左個柒頭
吊,,,我老母日日刀係度鬧
好q煩丫,,,
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-07-02 11:47 AM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
|
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-27 07:52 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
甘日,,
反去對卷
haha返多幾日吾洗返lu...
好野
甘日D卷冇份係合格既
通識10/100
歷史;21/100(退步左)
視藝;17/50(竟然吾合格v3v)
音樂刀吾合格15.5/50
差,,,
好單丫,,,
甘日1:00先放-,-"
落雨
淋雨丫,,舒服哇-3-
甘日派返哂D野-,-"
重重重
吊,,,
星期一乜q刀吾撚帶la....
嗚嗚
三號風球丫
星期壹二,,表弟同丫姨刀要考試la...
加油丫
今日成日刀吥在家
係俊home
上左澄個qz
我好吾開沁lor~
我之前問佢係米關我事
佢同我講話吾撚係wow~
其實我刀知關我事ji
唉~
竟然做左人第三者
好內疚牙
s0r"澄
對吾住丫
唉~`
就算我再同尒講對吾住刀係無補於事
尒刀吾會天得入耳架la...
.....................
夜晚去左吉野家食野
食完行左屯市壹陣
俊買左D套泥玩-,-"
佢刀白痴ge....
好玩吾玩玩套
之後返左佢屋企,,
食糖水
睇電視
沖涼
訓
...................................
好掛住尒丫,,,
好擔沁尒哇>3<
吾知尒點尼?_____?
甘日比賽有D咩成績尼?__?
而家係11:56分,,
吾知尒返左home未尼?____?
吾知尒食左野未尼?_?
真係好想知尒D野哇
旦打比尒又驚尒吾天
又驚阻住尒
又驚尒嬲左我
尒又話我以後有D咩刀要同尒講-.-"
旦係尒有天咩?_?
冇丫,,,
好沁痛丫,,
我是在乎你的`
私は意に介することでありあなたである
習慣等你的來電.直至深夜為止`
習慣などのあなたの届いた電報.深夜に至るまで止まることとする
真係好想尒打比我丫
我真係好吾慣丫
冇左尒,,
可以點?__?
而家日日都為尒喊,,,
或者我變到咁,,,,
刀係尒壹手做成架
好好辛苦丫!!!!
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-26 11:59 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
甘日又吾知做咩?________?
成日刀係度喊,,,v3v
吾知做咩
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-25 08:08 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
甘日刀吾係咁開沁
好單牙,,,好灰,,,
甘日焦早一返到school比志志吊v3v
-,-"
之後早會la...悶悶
跟住上班房睇左亄陣片la...
搭車去歷史博物館,,,(好暈丫)
亄路玩亄路訓
去到就同君宝唄ling宝唄亄齊行
影下野傾下偈咁
rico刀有同我地亄齊la..
佢竟然嚇我地wow~
好驚丫,,,
未夠鐘去左買野
我咩刀冇買到丫,,,靜係買左對快子lor~
膠左-,-"
之後夠鐘la...
閃人,,,搭車la...
訓左
返到school仲有time靜坐左陣
閃人lu...同蔡蔡君宝唄去食野
har下har下兩點lu...
去左碌ling
好玩丫
不過玩到好鬼攰丫
3點各自反歸,,,
勁悶lor~
then
訓左陣
7:00pm起左身
睇電視lor~
悶
之後出左街
10:00先反
見到麥生-,-"
反到泥食野msn
同澄傾左陣電電
cut左線我就去左沖涼
涼完做家務lor~
打qz
好野天日吾洗返學
旦星期五要反-,-"
對卷
死la....甘次實比上次差la...
吾知點算
好想放假牙,,,,吾想反學牙
好悶丫
...........................................
好掛住尒牙,,,
刀吾知尒係咪要避我
@尒尒就off
刀吾知尒想點;
尒掛死我la..
掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛
掛掛掛掛尒尒尒尒尒掛掛掛掛掛尒尒尒尒尒掛掛掛掛
掛掛掛尒尒尒尒尒尒尒掛掛掛尒尒尒尒尒尒尒掛掛掛
掛掛尒尒尒尒尒尒尒尒尒掛尒尒尒尒尒尒尒尒尒掛掛
掛掛尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒掛掛
掛掛尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒掛掛
掛掛尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒掛掛
掛掛掛尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒掛掛掛
掛掛掛掛尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒掛掛掛掛
掛掛掛掛掛尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒掛掛掛掛掛
掛掛掛掛掛掛尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒尒掛掛掛掛掛掛
掛掛掛掛掛掛掛尒尒尒尒尒尒尒尒尒掛掛掛掛掛掛掛
掛掛掛掛掛掛掛掛尒尒尒尒尒尒尒掛掛掛掛掛掛掛掛
掛掛掛掛掛掛掛掛掛尒尒尒尒尒掛掛掛掛掛掛掛掛掛
掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛尒尒尒掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛
掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛尒掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛
掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛掛
........................................................
我要comment=]ㄚ,,,
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-24 11:47 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
咩先叫幸福?______?
好檨墓丫
係街度見到壹對對情侶ge甜密
自己孤單
果刻我真係喊左出泥la...
我喊,,邊個會知?_?邊個去安慰?_?
尒知道嘛,,,永遠我有咩刀係第一個諗起尒
我吾舒服尒會好關沁我,,,
但當我吾開沁ge時候尒係冰?______?
打波?_?打機?_?
我吾開沁,,冰個安慰我?_?我諗果果一定吾係尒
係我最吾開沁ge時候係志志係我身冰安慰我架,,
吾係佢搞喊我,,,但係佢會盡佢ge責任氹反我
點解?_____?
尼D野從來刀吾係志志做開架,,,平時泥D野刀係尒做架,,,
唉~~~~~
我依然係未學懂放棄尒,,好辛苦牙,,,
我好眼淚壞眼淚刀為尒流過...
但我結果得到D咩?__?
分手ge下場丫!!!!!
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-23 10:50 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
♥♥♥♥♥♥♥{個人篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
001;你叫咩名?;_怡=]
002;花名系咩?;_怡=]
003;今年幾歲?;_14
004;囝定系囡?;_囡
005;住系邊度?;_hk
006;手提幾碼?;_67039995
007;手提咩台?;_人仔
♥♥♥♥♥♥♥{家庭篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
008;屋企有幾多個人?;_4
009;有邊幾個人? ;_dad mam 細佬 me
010;最愛幾個? ;_me
011;最憎邊個? ;_dad
012;愛呢個家? ;_n0
013;最想冇左邊個? ;_mam dad
014;承上題,點解? ;_n0y
♥♥♥♥♥♥♥{朋友篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
015;邊個系你BeSt Fd?;_妹,,澄,,玲,,君
016;通常1齊做咩? ;_傾偈
017;邊個同你1齊番學?;_n0
018;邊個同你1齊放學?;_n0
019;同邊個出街多? ;_妹
020;同佢地識左幾耐? ;_好耐
021;最愛同邊個玩? ;_妹
022;有咩想同啲Fd講? ;_n0
♥♥♥♥♥♥♥{學校篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
023;讀緊咩學校? ;_ych2ss
024;邊個系你班主任? ;_miz鄭 miz康
025;中吾中意呢個班主任?;_n0
026;邊個系訓導? ;_許毛 區毛 周毛 mizli
027;中吾中意訓導? ;_n0
028;你系咩班? ;_1e
029;你系幾多號? ;_09
030;班有幾多個人? ;_36
031;男生有幾多人? ;_36-13
032;女生有幾多人? ;_13
033;你系咩社? ;_禮
034;有邊個同你1樣舍? ;_朱ji
035;學校有幾多層? ;_5
036;學校校訓系咩? ;_吾知
037;校長室系邊? ;_校務處入面
038;訓導處系邊? ;_5g
039;你間課室系邊? ;_105
040;學校幾點放學? ;_日日吾同time
♥♥♥♥♥♥♥{同學篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
041;最令仔的? ;_壕
042;最令女的? ;_玲
043;最有錢的? ;_壕
044;最討厭的? ;_烺
045;最好人的? ;_君
046;最 kAi 的? ;_瑋
047;最高的? ;_歐公
048;最矮的? ;_瑋
049;最8卦的? ;_5g
050;最肥的? ;_烺
051;最廋的? ;_阮
052;成績最好的?;_鄭碧怡
053;成績最差的?;_我掛
054;最樣衰的? ;_我掛
055;最搞笑的? ;_壕
056;最無錢的? ;_5g
♥♥♥♥♥♥♥{愛情篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
057;愛既人系邊個? ;_澄
058;形容下佢xp? ;_好人
059;有無拍拖? ;_冇
060;如有,系邊個? ;_
061;同佢最開心系幾時?;_傾電電
062;拍過幾多次拖? ;_-n-次
063;初吻俾左邊個? ;_堅
064;初戀俾左邊個? ;_俊
065;你有幾多%愛佢? ;_1000000000000000%
066;佢有幾多%愛你? ;_吾知
067;佢系花心定專1? ;_吾知
068;佢有咩優點? ;_吾知
069;佢有咩缺點? ;_吾知
070;你系主動定被動? ;_被動
071;同佢行左幾耐? ;_一個月完左
072;中意咩類既人? ;_5g
073;中意過幾多個人? ;_10樓下
074;想同你既愛人講乜?;_i love you
♥♥♥♥♥♥♥{生活篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
075;幾點起身番學? ;_7:15
076;放學之後會去邊? ;_7仔
077;中意啲咩發洩方法? ;_沙灘
078;番學前會去邊? ;_車站
079;中意講乜粗口? ;_吊
080;口頭禪系咩? ;_吊
081;上堂通常同邊個傾計?;_玲軍
082;傾啲乜多? ;_乜刀傾
083;睇開啲咩雜誌? ;_yes
084;睇開啲咩報紙? ;_星島
♥♥♥♥♥♥♥{喜愛篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
085;歌手?;_n0
086;歌曲?;_信我
087;牌子?;_n0
088;顏色?;_黑
089;國家?;_日本
090;地方?;_北海度
♥♥♥♥♥♥♥{討厭篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
091;歌手?;_n0
092;歌曲?;_n0
093;牌子?;_n0
094;顏色?;_紅
095;國家?;_中
096;地方?;_
♥♥♥♥♥♥♥{生日篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
097;你既生日? ;_3/2
098;你個Fd既生日?;_8/5
099;你愛人既生日?;_13/1
100;你牙媽既生日?;_10/12
101;你牙爸既生日?;_18/6
102;你家姐既生日?;_1/2
♥♥♥♥♥♥♥{其他篇;P}♥♥♥♥♥♥♥
103;今日既心情如何?;_差
104;今日既天氣如何?;_差
105;今日氣溫系幾多?;_35
106;今日既髮型如何?;_差
107;你而家著緊咩衫?;_T
108;而家聽緊啲咩歌?;_im`sorry
♥♥♥♥♥♥♥{月份篇;p}♥♥♥♥♥♥♥
109;01月發生過既事?;_喊
110;02月發生過既事?;_生日
111;03月發生過既事?;_堅生日,,同佢散 bbq
112;04月發生過既事?;_同澄一齊
113;05月發生過既事?;_同佢散
114;06月發生過既事?;_介手
115;上年07月發生過既事?;_暑假
116;上年08月發生過既事?;_反學
117;上年09月發生過既事?;_反學
118;上年10月發生過既事?;_同堅qk kiss
119;上年11月發生過既事?;_qk吾彩我
120;上年12月發生過既事?;_聖誕
♥♥♥♥♥♥♥{完結了;p}♥♥♥♥♥♥♥
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-20 10:23 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
甘日,,,
唉~`
焦早10:00比丫俊嘈醒-,-'
訓吾反
食飯飯
之後1點幾call妹...
悶悶
煲左陣粥*v*
跟住妹過左泥我home=v=
玩,,,問野- -"
祕密xD"
原來我同牙妹之間刀仲有祕密架
平日我有D咩刀同佢講,,,,
旦原來有野係吾講得架
澄@左妹...話我有D咩事刀要同佢講
沁諗佢係我冰個丫?_?
老公or fd?_?
好迷網牙
其實沁有D痛
好煩丫
之後同妹睇野
傾偈,,,
傾左好多野
妹9點幾先走
甘日又喊左la.....
又見到麥生,,,
刀吾知係米前世欠左佢架
好火牙!______!
...........................................................................................
私の涙.ただあなたが払うため
(我的眼淚.只為你付出`)
心から1の個人を喜ぶ.すぐこんなにしないか?
(真心喜歡一個人.不就是這樣嗎?`)
習慣などのあなたの届いた電報.深夜に至るまで止まることとする
(習慣等你的來電.直至深夜為止`)
尼D刀變左掛住尒中意尒ge習慣泥
請尒吥要讓我再壹次失望
吥要傷害我
吥要給我盼望
吥愛我的請彈開
.............................................................
尒令我好失望丫!_______!
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-20 09:17 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
甘日又考屎
吉卷
放學
丫俊接我去e院
死.............
去玩
電電壞左
比麥生撞到
之後係俊home
食野
冇反到home
攰死
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-19 10:56 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
甘日
返學校
考屎
吾識交吉卷
坐到個屎忽巧痛痛丫
好攰
放學
返屋企la...
之後丫俊過泥接我
同我去醫院
坐係度等等左差吾多二粒中v3v
好攰
等到訓左係丫俊度
醒左見E生la....
E生又叫做手術
想死lor~
手術
手術
好煩丫
定左日子啦
勁想死
之後米反泥lor~
妹打泥,,話去玩
去左沙灘
牙妹係咁問點解我仲咁開沁
吾知點答
佢為左我推哂D約
好吾開沁丫!!
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-18 09:38 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
騫少生日快樂丫!!!
今焦同朱姐亄齊反學,,
搭車見吾到騫少v3v
我今日真係好想親口同佢講句
生日快樂丫,,
見吾到
有D失望
沁就亄值刀諗佢係米要避我?__?
個沁亄諗到佢要避我
就好痛
吾知道個沁係點
諗住吾見佢就sms佢,,
沁有D沁急
好想快D同佢講生日快樂,,
今日考I.S.份卷刀幾易下
可以吾洗用腦諗
因為個腦諗緊野
小息同君宝唄過
之後考聆天
中文
等
丫sir
有排
遲左考
之後補課地理
許毛-,-"
11;45
先走得
搭車
落左車sms左騫少
佢同我講多謝
我問佢知吾知我係冰個
佢同我講吾知....
果刻個沁好痛,,
我答佢,,吾刀吾再理我
之後睇佢xg
諗反好多野丫,,
果刻喊左出泥丫
吾知做咩事
或者我真係吾捨得佢先咁la.....
唉!~
好吾想反學丫
今日已經冇沁情考試la...
好吾想丫
刀吾知佢幾時先肯彩反我`
........................................................
♥` 你 的 每 {1} 句 話 × 我 都 會 銘 記 於 心 ;)
[♥] 囉 唆 只 因 著 緊 你` 痛 哭 只 因 深 愛 你`
[♥] 每 天 只 能 看 著 電 話` 等 待 你 的 來 電
沁情非常沈重
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-17 01:39 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
今日
今朝搭車,,見到騫少
兩日喇,,
今日同人sms
英文同通識刀打算交白卷
但都冇
因為有人叫我盡量做
英文,,亂做
通識做左小小咁la...
冇溫過
放學食野la...
食完反home
溫書
去左醫院
住院time
打點滴
好痛,,,
流血,,,
流血吥止
同佢sms
痛到喊,,,
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-16 09:55 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
尼幾日刀係咁
星期四拎反部電電la....
不過要罰
但又冇揾到果隻八婆鄭
琴日考中文la....
考考下行雷v3v
我驚驚丫
搞到做吾哂la.......
之後小息食哂D糖糖
中文作文好快就做完la....
做完...行雷wow
冇理到
訓左
訓到流哂口水
份卷都有
之後補math半粒
仲有時間
我個背隻濕哂
之後去4樓
等考口試
係度玩
堅宝唄都係度
佢D野而家仲係我度
之後考完
同君宝唄去左食野
食完野去左沙灘玩
wow濕哂身
畫左D野咁la....
係咪好想知知係咩尼?___?
有10個cm就有得睇
之後君宝唄去左我home
玩到五點幾
之後送佢去搭車之後去左馬哥
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-13 05:57 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
|
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-09 09:16 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
甘日遲到
比人鬧
上堂訓教
午膳入hall
打算睇qk
旦睇吾到
放學諗住睇
但留堂
吾開沁
反home
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-08 10:22 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
★不能握的手 從此匿名的朋友
| |
|
今日反左教會la..
悶,,,
12點幾約左堅宝唄
見到佢la........
之後去搵丫媽la..........
去左馬哥度等丫媽
ㄚ媽泥左...去食野
一路行牙妹就諗我同堅宝唄-,-
行到去食野la..打算坐底la....
丫妹特登比我同堅宝唄坐- -"
叫野食la....
諗吾到食咩我打算跟宝唄la.
結果冇跟到
飲野就跟宝唄la....
係咁打佢...痛痛
之後宝唄話要落辣油la...
宝唄落左五"根"
我落左八"根"
食完同丫媽行左陣la...
又同宝唄一齊行
之後坐左係度一陣la.....
傾左陣偈
之後又同宝唄一齊行la..
去反馬哥頭左陣
宝唄要食野
喂佢食
食完去左沙灘
一路行...宝唄就一路問丫媽知吾知我地之前D關係
我咪話知lor~
咁丫媽真係知ma....
之後咪落左去玩la.....
宝唄捉左好多蟹牙
又捉左好多魚
好玩
不過我係咁問做咩咁on9同佢玩
之後繼續玩la....
好暈丫
同宝唄D關係冇變到
不過改左口
嘻嘻同宝唄on99咁玩左三個中
不過都係開沁ge...
同宝唄一齊係最開沁架
咩都吾洗諗
咩都吾記得哂
玩完去左搵丫媽
坐左陣
又食野
食面la....
一人一碗
我食吾哂比左一大半佢
整吾斷D面
宝唄咬斷左
之後宝唄交換杯野飲
飲過ge.......大家都
一路食一路傾
宝唄同我D袐密
食完玩冰
玩到癲哂
玩完就送宝唄去搭車la....
一路等一路傾
之後同妹傾左陣電電
宝唄打泥話丫媽要捉佢剪頭髮
之後又食左小小野
之後打qz
同宝唄msn
甘日同尒玩反好開沁牙!
囍尒壹輩
[F0rEvEr FrIeNd]
壹日係好姊妹好兄弟
壹世刀係好兄弟好姊妹 |
|
出世時間:2009-06-07 09:26 PM
|
原來發瘋,在你眼中只是幼稚的舉動..
即使痛哭幾次原來沒意思!?
用殘酷遊戲 製造卑微
★痛也自願承受 未問你可內疚
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|