琴日放學個陣唔係好開心,,,自己亞個去左三聯
同萬寧買野途中sd左個訊息比大眼仔哥哥....之後
佢打比我...傾左一陣之後番刑屋企on icq之後又add佢
之後又同笨哥傾電話,,,,大眼仔哥哥add我話打比我...
因為之前佢話遲d打比我....所以冇同笨哥傾..就叫
大眼仔哥哥打我屋企...之後傾傾傾...傾到6點幾7點鐘
中途打左比綠茶一齊傾....傾完之後就睇小說,,食飯沖涼個
d 喇!!到左唔知幾點個陣大眼仔哥哥又打比我傾電話,,,
都唔之傾咩....之後佢問左我好多iq題個d喇.....
之後講講下佢好細聲....我問佢做咩...佢話佢亞ba
所以唔想甘嘈個d喇..之後講講下就話收線喇....
之後我再睇多陣小說就訓lu,,,,
之後今日唔知點解10點幾起左身=='''
baba丫....我唔夠訓牙....之後一直睇書個d喇..
呢兩日就係甘喇....
|