candylyy
暱稱: 貓味糖
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
仲有14日咋
悶悶
勁耐冇打啦
WA 巡遊呀
又係好悶既一日
文章分類
全部 (18)
好友名單
時鐘
站內搜尋
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 7 月 18 日  星期三   陰天


                          

             

悶悶

之前派左成績表

得65咋

不過都好

入到叻班

IVY同KC雙數

而我.呀餅.CC.MC.肥肥同黃+$都係單數

好野

可以同呀餅&CC一班

最衰JM同啫哩冇得入><

仲有好多好多

好似AUAU.棍棍.BEBE.蚊蚊.包包.旦旦.CARMAN.KAI琪.......

都冇得一班

KC同啫哩冇得一齊

真係可惜

我好想永遠同你地一齊呀

你地係我咁多FD之中

最好既一班呀><

-----------------------------------------------

今日又上左江湖

佢又冇ON

9成係去左玩跑

又唔理我

我好慘嫁

又唔ON MSN

你想點呀

我可以搵第2個人而唔理你嫁

但係我有冇咁做呀

點解你要係男校呀><

憎死你

見你一次打一次呀

><

上520.66C.CC玩呀  ←網址尼嫁

要登記先嫁

介紹人記得要寫

貓味糖

><

-----------------------------------------------------

我今日好叻呀

自己整早餐

哈哈

係WOR

未買番野俾呀餅添

我都唔記得左呀

我會去旅行呀

去昆明

睇風景呀HELP><

真係無聊啦--

有事就係MSN叫我啦@@

刊登時間︰2007-07-18 11:55 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 candylyy 的日誌)


AUAU 於 2007-07-23 02:04 PM 發表:
嗯嗯,,,
冇得一班...可惜...
我會忘記你同你個仔架..xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



long318 於 2007-07-18 07:45 PM 發表:
@@''
原來你有仔架@@''
shit=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

==”
唔好亂講野呀
姐姐仔
Posted at 2007-08-02 08:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]