今日係綜合科學,
嘩.......
今次真係好容易牙~
我覺得我今次可以好高分,
但唔知係唔係牙~
因為唔洗4個字就做完啦~
哈哈~
今日係考英文既listening,writing同埋GE,
我次份GE都有dd難道牙,
我想應該唔會唔合格掛,
但份listening同埋writing就好容易啦,
我好快就做晒啦~
我要俾心機溫書!!!!!
今日係考中文作文同埋普通話牙,
我好驚唔合格牙~
唉......
點算好呀!!!
我都希望佢(女仔呢嫁,唔好誤會牙~)今次科科合格,
要緊要係俾心機溫書,
咁做咩做all right啦~
哈哈......
我都要俾心機溫書啦~