| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 24 日 星期六  | |
繼續﹖  |
|
|
每一個人都會渴望得到異性既 !
我都會希望有,
但點解我所想既人唔會 我,
佢對我既語氣好似一直都係咁,
冷淡!
我究竟應唔應該繼續沉迷落去﹖ |
|
| 刊登時間︰2008-05-24 07:56 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 23 日 星期五  | |
HPOE!  |
希望每一個香港人都努力捐款俾四川既人!
希望四川d人都可以早日重建家園!
重新過佢地既生活! |
| 刊登時間︰2008-05-23 07:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 18 日 星期日  | |
unhapppy!  |
我覺得四川d人真係好慘!
中國實施「一孩政策」,
今次四川大地震,
死咗好多細路,
果d細路既家長都因為咁而無咗唯一既小孩,
好慘呀!
政府都唔知會唔會俾呢d家長生多一個細路﹖
如果唔會既話,
咁呢d家長點樣好﹖
因為一次既地震而失去唯一既小孩,
白頭人送黑頭人,
將來無仔送終!
好陰公! |
| 刊登時間︰2008-05-18 10:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 16 日 星期五  | |
討厭!  |
我唔鍾意你用咁既口氣同我講野,
我會覺得好傷心!
我覺得人真係好奇怪!
經常都口是心非!
我真係希望可以找到一個真正會錫我既人! |
| 刊登時間︰2008-05-16 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 13 日 星期二  | |
Winnie 祝你生日快樂!  |






尋日真係使咗好多錢,
不過為咗同人慶祝生日都無辦法啦!
希望到我生日既時候,
一樣會有人咁樣同我慶祝生日啦! |
| 刊登時間︰2008-05-13 08:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 23 | »
|