由今日開始我一得閒就會教下你地護膚
你地可以去完美肌膚到睇下
今日鋪頭好靜呀!
唔知做咩鬼=.=
攪到我食左半包尤魚絲(呀嵐請我食架)
thank you!!
重食左好多糖
明天要去超市買零食
各位靚女想靚5好懶啊!!
早上
洗面->爽膚水->眼霜->精華素->日霜->隔離霜->防哂.
晚上
缷妝->洗面->爽膚水->眼霜->精華素->乳液-.晚霜.
今日一早比條傻婆入黎攪事
超爆笑
佢原本想book我化妝
但講講下叫我幫佢整容
又叫我幫佢割雙眼皮
真係痴痴地
我又5你整容e生
之後
我就開始忙喇
有3個女仔去謝師宴
由2.00忙到6.00
之後就開始執貨
因為明天要擺街檔
各位姊妹
明天有空就去千色對面街檔搵下我做下妹喇
今日早左收舖
因為呀嵐生日
我同呀寶幫呀嵐慶祝生日
我地去左燒野食
係咁吹水
呀寶超攪笑(生熟都5識分)
笑死............................
之後我地唱生日歌切蛋糕
呀嵐你今日好靚女呀@@
今日好累呀
help!!
5.30am起身出去幫人化妝=.=
真係好累(X100)
化完妝見重早所以係元朗行街街
買左對白色puma(我至愛)波鞋
之後反舖頭
晏晝
瘀皮同呀嵐同佢契姐黎我到吹水
哈!哈!我見到呀嵐超勁黑頭
就幫佢清下
之後又見瘀皮個衰妹條眼線5靚
順便幫佢畫下同埋清下個鼻仔d黑頭
呵呵你兩個乖啦
做下peeling 同mask呀>.<
卸妝一定要乾靜呀
知道麻