唉!又落雨......................
唔洗問呀貴,舖頭生意就一定5好啦=.=
不過其實落下雨都好既
因為我買左對新水鞋
咁咪有機會著low(為有咁講)
唉................自欺欺人
天啊!!夠薑咪水浸low!!
wakakaka
今日落雨 無咩生意
所以9.30pm就收舖
約左18同佢bf一齊去富泰燒野食!!
d野食一般啦,不過d雞翼同叉燒超好味
如果你地去就一定要試下喇
$75位都算ok啦
今日好忙好忙呀!
由2.00pm開始至6.30pm
係咁幫d中五學生化妝
幫佢地扮靚靚
因為佢地參加謝師宴
佢地比我變成公主咁
個個都好開心 就連我都比佢地攪到好開心
其實我真係好鐘意同人扮靚
衣家有$$收又可以同人扮下靚
正!!!!!!!!!!!
今日好早起身呀!!
7.00am
去廣州睇貨@@
搵左好多好靚既銀包同化妝袋
重去書局買左好多書
返到香港成10.30p.m
所以非常累
美女廚房
今日我男朋友好夜先收工.所以冇出街食飯=.=
咁為有係屋企煮飯啦,
打開雪櫃............................冇野想食,
又見冇咩胃口
算橫掂好耐冇食公仔麵,就食佢啦!!
3.2.1哈!!哈!!
超美味既鬼妺攪傻仔麵就出細喇!!
重有好正既可樂!!正.......!
鬼妹攪(西洋菜餃)
傻仔(自佢估下先)