今日早上返到學校,阿曾梓勇同我講今日ms tam唔會返來,搞到我好開心,
點知又有人同我講ms tam 下個cycle先唔返
上盧sir堂時,我又要抄野,都唔知點解呢幾日要抄野.
龍sir堂個陣,我要站起身,都唔知點解同人借野要起身.
lunch之後個堂了..............
我地要去田地做野
我其實係個到冇咩點做野
我見到隻狗,我就去去摸下佢
我都係第一次摸狗
希望聽日eb會好易