好耐冇打qz喇~
等我衣家打下先`
今日甲組學界比賽呢^^
我地學校嬴佐呢~係到恭喜你地xp
下星期三應該係到我地係學校打frendly~
我地主場呢~哈哈
加油!加油!加油!!!!!!!!!!!!!!!!!!
打好d先得