DEAD & ALIVE
你以為在跟誰打籃球
我左右換手 過人切入突破
我這種LEVEL 不是你能夠防守

>3<
canyau2000
暱稱: ~炳~
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日場學界同隊員既回...
Eng(1)←好大獲
搬家了^^
~只打了好少野~
2010-09-23
文章分類
全部 (73)
5月份 (7)
未分類 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 320
今日人氣: 3
累積人氣: 3166
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


好累呀!!! 分類: 未分類

2009-10-17

我10:00就返了學校打波,

我仲叫埋周普發去打........

打了一陣就要返去練波....

未練波時,個到d女子籃球校隊打緊友誼賽

佢地打得真係好友誼.........哈哈

之後就到我地練波.......我超勁.........走籃拍板(jump得好高)

哈哈

打打下,我見到一個人,就係上一篇講個個!!!!

不過我個陣係到打緊波!!!!!!!所以我冇理佢

打完後.........我地就出了去打波!!!!打打下肥仔佢地好!!!

所以好快就冇打.......

之後我地去食野.........去食大家樂....

食完又返學校打多陣.........

返到學校,我又見到佢係到打波,........唔係打籃球

打了一陣我就走了

走個陣..........,我差d抽筋.............,差d倒在地上.........

仲有...........

肥仔借了我$4.50.........

大家幫我叫佢還錢.........

ths

仲有

多謝你地係上一篇的回覆...............

http://hk.lifestyle.yahoo.com/myself/relationship/article.html?id=art_4ac9e77a

大家去睇下!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

歌曲 : 害怕
作詞 : 李瑞洵
作曲 : 林俊傑
演唱 : 林俊傑

WU WO 我突然覺得有點怕 愛跟生活的一切
你以為我知道怎麼拆開 我們的想法落差

我的愛 是說停不能停 已經弄的不能說是曾經
也可說出我是錯的 愛未曾變成真的
也沒藏到多少你需要的愛 我不再
去執著我是誰 我是我在夜裡掉的眼淚
也可說我看不開的 為你我能做的
竟還沒讓你相信是愛情 左右你我

而哭泣都是因為愛 也逼自己不掉淚
讓往日不只是有你 這網裡我也撐著 拼了命的守著






訪客留言 (返回 canyau2000 的日誌)


諾妹*=] 於 2009-10-17 11:00 PM 發表:
我淨係比你叫一次炸!
珍惜機會!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



devil_e 於 2009-10-17 06:43 PM 發表:
無得避既
唔好輸左比自己
要大方 篇野好正
人生仲有好多時間=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kamanlove2d 於 2009-10-17 06:37 PM 發表:
你已經好叻架喇.
但係最好見到都唔好避開;
咁樣先顯得你唔會因為咁而唔開心咯.
加油加油;
keep住keep住呀~
大方d呀學發佬話齋!!
sup~

c0mm3nt f0r炳!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



發 於 2009-10-17 05:46 PM 發表:
見到都無所謂=]
大方地`哈哈
你介紹個篇野講既內容好正=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]