今日我地係最後一次上許sir堂~:(
但係咁即係話我地最惡的中文老師要返黎喇
有D開心佢終於返返黎教我地~但係有D驚又比佢罵呢~
許sir今日上堂係到講6.4 其實中國政府唔洗殺人啦~
好殘忍囉~真係接受唔到囉^^
我今日好似好有緣囉
雖然有D害怕 但係都好開心XD
之後Lunch勁好笑~笑到我食唔到飯囉~
裕哥講D gag超好笑囉~
係丫~係到順便講埋~seven sir個女子籃球班仲有好多位~你地應該可以去搵佢~
DT堂好勁囉~一堂可以搞得掂個個向前步行器^^
仲拎到17分^^
好有天份囉----->唔該 讚好
放學就緊係返屋企~haha
之後竟然又見到你xp~
夜晚去補習~真係有冇搞錯~我聽日點做得灑~
但係我真係好驚佢同阿媽講
所以我希望我聽日可以做到多D啦:(
直到開始想喜歡我
直到終於不喜歡我
直到開始找不到我
直到終於不想找我
直到你擦身過 才認得我
彼此也在折磨 像當初
個陣見到你真係好想知你去邊~:(
|