終於考完D要溫既科目~之後考個D全部都係TSA^^
真係好開心囉~
呢幾個星期溫書溫得咁攰~終於可以唔洗溫
個感覺真係好好
仲有一個喜訊`
譚sir今日同我講B grade唔洗取消∼
好似話仲要係seven sir教~
衣家已經好期待下年既學界呢^^
唔知你地有冇睇`談情說愛呢~
超好睇~而且好感人`睇睇下都有d眼淚~
..........................................................
很冷靜 知道我愛的 定把我當佈景但是天讓我遇見了你
平凡像我這一種 今天要認了命
才能學會不貪心 碰不到戀愛也毫無反應
單戀相戀失戀 說穿了像是陷阱放手 得我有這本領
一個字愛也好 越對我好 越需要控制我反應
對未來沒信心怎張開眼睛
花花世界太過美那有我蹤影
怕有天放心后 才給我最愛拋棄
我要緊守我座右銘
相信了你的承諾 讓愛蒙蔽我的眼
收不回的眼淚 流極我也不會累;'(!
★淚痕太深 我怕有日哭盲眼睛;!
淚不流 但是心仍痛x(
我會好好過 等你再愛我
總有個角落會讓你想起我以為陣痛快過 但天天仍隱憂地發痛v3v!
|