DEAD & ALIVE
你以為在跟誰打籃球
我左右換手 過人切入突破
我這種LEVEL 不是你能夠防守

>3<
canyau2000
暱稱: ~炳~
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日場學界同隊員既回...
Eng(1)←好大獲
搬家了^^
~只打了好少野~
2010-09-23
文章分類
全部 (73)
5月份 (7)
未分類 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 320
今日人氣: 20
累積人氣: 3183
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 1 日  星期四   晴天


2010-07-01 分類: 未分類

今日71回歸~香港已經唔知幾多周年喇xp

而我就第15次過呢個71假期^^

一大朝早同我d  fd去佐打波~超熱呢:(

之後見到form 2佢地係到打~

佢地尋日搵我去打冇去打tim```有D後悔~

我覺得自己好似好自私:(

只係想買件kobe波三~

咁都唔比~我真係勁中意呢件波三

不過都係算啦~

阿媽成日話我有好多件波三

但係個d都係出面參加比賽有的~

個陣真係有鼓衝動將d波三掉灑佢   :(

如果有埋個件就好~可以有兩件kobe~

不過最後都冇買   : (      真係有d唔開心呢

原來人真係有  unlimited   wants~無限的欲望(包括愛情.....................)

希望你地71可以玩得開心d^^


正~我上網睇佐個精舞門2~

超好睇~歌又好聽~舞又好睇

D女主角又靚xp~

搞到我都想學街舞~

http://www.youtube.com/watch?v=GzDJ2Y9QEq8   去睇下

我鬆開手 回憶卻沒放掉
未來不來了 地球繼續繞
躲回溫暖的夢 我一個人就好

心 很平靜地跳
只是寂寞 潛伏像海嘯
突然某一秒 偷襲我眼角
^^






訪客留言 (返回 canyau2000 的日誌)


kaka__Love 於 2010-07-02 09:00 PM 發表:
comment:)
啊炳眼光好:D kobe!!(Y)
不過唔好掉d波三.
你拎出去賣咪得,,又有錢收xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我個D波三係參加比賽or訓練個d~
所以賣出去唔會有人要^^
Posted at 2010-07-02 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kittybiii 於 2010-07-01 05:16 PM 發表:
精舞門2勁爆無敵超級好睇 我dl左XP
王子勁靚仔勁型囉咩事>v<
因為王子先睇炸我haxd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我贊成好睇^^
但係唔係因為王子~
係因為真係好睇^^
Posted at 2010-07-01 07:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SZE_SMILE 於 2010-07-01 03:50 PM 發表:
有咖!!
我成日都想食無限既零食xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]