今日71回歸~香港已經唔知幾多周年喇xp
而我就第15次過呢個71假期^^
一大朝早同我d fd去佐打波~超熱呢:(
之後見到form 2佢地係到打~
佢地尋日搵我去打冇去打tim```有D後悔~
我覺得自己好似好自私:(
只係想買件kobe波三~

咁都唔比~我真係勁中意呢件波三
不過都係算啦~
阿媽成日話我有好多件波三
但係個d都係出面參加比賽有的~
個陣真係有鼓衝動將d波三掉灑佢 :(
如果有埋個件就好~可以有兩件kobe~
不過最後都冇買 : ( 真係有d唔開心呢
原來人真係有 unlimited wants~無限的欲望(包括愛情.....................)
希望你地71可以玩得開心d^^
正~我上網睇佐個精舞門2~
超好睇~歌又好聽~舞又好睇
D女主角又靚xp~
搞到我都想學街舞~
http://www.youtube.com/watch?v=GzDJ2Y9QEq8 去睇下
我鬆開手 回憶卻沒放掉
未來不來了 地球繼續繞
躲回溫暖的夢 我一個人就好
心 很平靜地跳
只是寂寞 潛伏像海嘯
突然某一秒 偷襲我眼角
^^
|