成日係屋企又熱又悶呢~
你地有咩玩記住搵埋我~
今日學校樂器比賽`第一次可以係咁玩傾計係冇老師罵^^
不過有D有真係幾好聽~
我竟然見到你呢xp
3:00~我返到學校賣書~我都係第一次呢^^
D form 2好正~ (佢地都幫我買佐幾本書呢)
不過最後我都賣佐$290
第一次算勁啦XD
賣佐呢次書唔知算唔算識佐更多form 2朋友呢
<-------雖然唔知佢地叫咩名XP
天天 非常想你的天天.......