DEAD & ALIVE
你以為在跟誰打籃球
我左右換手 過人切入突破
我這種LEVEL 不是你能夠防守

>3<
canyau2000
暱稱: ~炳~
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日場學界同隊員既回...
Eng(1)←好大獲
搬家了^^
~只打了好少野~
2010-09-23
文章分類
全部 (73)
5月份 (7)
未分類 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 320
今日人氣: 11
累積人氣: 3335
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 7 日  星期六   晴天


2010-08-07 愉快 分類: 未分類

嘩.........

我好耐冇打qz喇^^

我呢~衣家隻腳腫到成度豬咁`

所以有咩運動玩都可以唔洗叫我喇^^

上個星期四打波整親~唔知點解 撞到個個位冇事

腳眼個到就腫佐

睇跌打真係超痛

痛到我叫救命~

你地試過未啊~未試就試下喇~好high架   haha

整親佐隻腳真係好慘:(

搞到我冇得同fd去動漫:(

係大陸~

我地去食壽司^^

無聊影佐d相^^

係唔係好無聊呢~

不過真係好好食wo






訪客留言 (返回 canyau2000 的日誌)


kaka__Love 於 2010-08-08 04:00 PM 發表:
comment:)
快D好返@@
諗起都嬲嬲地.. 放我飛機..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯`我會好番~
有咩咁嬲啊   唔好嬲啦~放你咩飛機??好次有幾次wo
haha
Posted at 2010-08-08 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BLUEyanBLUE 於 2010-08-08 01:27 AM 發表:
TAKE CARE!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2010-08-08 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



e050074 於 2010-08-07 08:18 PM 發表:
你地試過未啊~未試就試下喇~好high架
呢句我笑左~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA~
但係講真∼試下痛既味道係點都好^^
Posted at 2010-08-08 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Carmen_0908 於 2010-08-07 04:37 PM 發表:
超鍾意食!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

壽司`好食`好食
講講下又想去食tim
Posted at 2010-08-07 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



irenebb 於 2010-08-07 01:29 PM 發表:
咁勁食咁多壽司xddd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係既~仲有同屋企人^^
而且我地仲有叫D野食
Posted at 2010-08-07 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tiffany_1209 於 2010-08-07 11:46 AM 發表:
次次你打qz都好好笑:p
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係啦~要令你地開心先得架嗎  haha
 
所以唔開心就睇我qz啦^^
Posted at 2010-08-07 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]