嘩.........
我好耐冇打qz喇^^
我呢~衣家隻腳腫到成度豬咁`
所以有咩運動玩都可以唔洗叫我喇^^
上個星期四打波整親~唔知點解 撞到個個位冇事
腳眼個到就腫佐
睇跌打真係超痛
痛到我叫救命~
你地試過未啊~未試就試下喇~好high架 haha
整親佐隻腳真係好慘:(
搞到我冇得同fd去動漫:(
係大陸~
我地去食壽司^^
無聊影佐d相^^
係唔係好無聊呢~
不過真係好好食wo