今日同ling去西九換衫,,
之後去太子同表妹&兩個老媽食自助餐=]
超飽>O<去萬邦買書,,重到死...
仲要冇得搭車..(比兩位老媽點左)TmT
行到痴根-w-
如此傻瓜 像天都不怕地不怕 明知你差 越灰心偏要越牽掛 這種不化 無限次痛哭 始終眼內有沙 像喜歡給作弄 越痛卻越能忍痛