今日學校放12:50
好HAPPY
不過今晚可能要同豪DEE食飯
但是我唔知去唔去到~
琴晚7:00係我地綠楊同麗妹,心怡去打邊爐
係城市廣場見到雅琪,AVA佢地
跟住就去到lu
叫左好多食物
超過二十碟,跟邊再黎十碟
食到豪dee想死,唔止佢
我地一樣
食完之後叫埋牙琴,牛肉出黎
行去海滂度傾計,食蛋糕
傾到差唔多十二點先走
送哂佢地走.我地先走
返到屋企差唔多一點
勁眼訓牙

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




