<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
2006-11-11      2006-11-11 06:30 PM

今日去行山.....

同小明,豪dee去梧桐寨行山

12:00去到梧桐寨

用左個幾鐘去左散髮瀑

當中d山路好難行,又窄又高

亦休息左幾次

最終到達散髮瀑




第二站去左中瀑,,,

行左好耐,,這段路基本上是普通的山路

呢度比較開揚,水流亦來得湍急,瀑布飛瀉而下,頗有氣勢。

我同豪dee,小明一齊落水

d水好凍,d水打落我個身度好凍(實感冒牙!!)


跟住上主瀑


望著隨懸崖直瀉而下的擎天水柱,

在著陸的剎那激發山轟天巨響,

然後又幻化成無數水珠





最後去井底瀑---------------瀑布沿崖輕輕流下,水量一般,不算太壯觀




行完山好攰


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
eman1210
yuki1013
YIUUUU
RENEEBLOG
Ooching123oO
lam0723
miki20
YUBABE1219
eman567
s7327
lolitayi
Ting24
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 375 | »