今日去行山.....
同小明,豪dee去梧桐寨行山
12:00去到梧桐寨
用左個幾鐘去左散髮瀑
當中d山路好難行,又窄又高
亦休息左幾次
最終到達散髮瀑


第二站去左中瀑,,,
行左好耐,,這段路基本上是普通的山路
呢度比較開揚,水流亦來得湍急,瀑布飛瀉而下,頗有氣勢。
我同豪dee,小明一齊落水
d水好凍,d水打落我個身度好凍(實感冒牙!!)
跟住上主瀑

望著隨懸崖直瀉而下的擎天水柱,
在著陸的剎那激發山轟天巨響,
然後又幻化成無數水珠

最後去井底瀑---------------瀑布沿崖輕輕流下,水量一般,不算太壯觀

行完山好攰

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




