<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>>
2006-12-02
2006-12-02 04:05 PM
今日好早就要返去補中文
琴晚成一點先番到屋企
搞到我唔夠訓=.=
返到去做閱讀理解
跟住做綜合練習
做到十一點幾
跟住補ECON
補左一個鐘就走得
番到屋企好快就做完RE project
[
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港
More......
★My Friends★
ching1721
s7327
ellenbear
popofish
stephanie19
eman567
YIUUUU
melody624
TEPPEI520
eman1210
lam0723
RENEEBLOG
顯示全部(26)
★New Entries★
•
2007-07-29
•
2007-07-23
•
2007-07-20
•
2007-07-11
•
2007-07-09
★My Comments★
最近三個月尚無任何留言
«
|
96
|
97
|
98
|
99
|
100
|
101
|
102
|
103
|
104
|
105
| ... |
375
|
»