今日maths教等差,等比
中史做評論題
我做左成版紙
acc做數
lunch........
school門口有冰糖葫蘆賣
好耐無食la~~
中文講各level既作文
Then,學生會選舉
d學生會愈做愈差
今年學生會個drama不知所謂=.=
呢排心情吾係太好
朝早起身就諗返吾返學好
又諗返學做咩?
Because近排d野真係好煩
究竟放吾放棄好?
做人太執著

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




