<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
2006-10-17      2006-10-17 05:19 PM

今日maths教等差,等比

中史做評論題

我做左成版紙

acc做數

lunch........

school門口有冰糖葫蘆賣

好耐無食la~~

中文講各level既作文

Then,學生會選舉

d學生會愈做愈差

今年學生會個drama不知所謂=.=


呢排心情吾係太好


朝早起身就諗返吾返學好


又諗返學做咩?


Because近排d野真係好煩


究竟放吾放棄好?


做人太執著


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
Ting24
Lovehappy
rubychau123
ellenbear
AHYINGKAkA
TEPPEI520
Ooching123oO
s7327
yuki1013
lolitayi
RENEEBLOG
melody624
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 375 | »