兩日無打過日記啦
原因係無時間
成日係咁溫書
對電腦開始減少興趣
打番琴日同今日先
19/9
中史測驗,勁難牙
econ好悶牙
吾中意牙!!
PE跑七分鐘
不過我玩下je
放學陪豪dee落KF整野
之後去自修室溫書
見到大佬同佩佩
走個時羅文推大佬落地....
20/9
eng堂派test
得15分,差一分合格(好吾抵)
PA又做數
中文,全班比Miss罵左一堂
跟住講文(好好笑)
maths tomorrow又test
lunch要測acc
結平吾到牙!實好低分
geog做哂筆記
跟住test內營力
吾夠時間牙!!

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




