今日係星期五啦!!
返埋今日有兩日假期
不過今朝早.....我,小明,豪dee一齊遲到<好慘>
仲比陳sir罵左幾個字
上到課室就無左幾個字maths
點知仲要test la∼
當然...我吾識啦
eng要做set 1
咁鬼多功課做.......
中史好快過,econ仲快
acc做埋個條會考題
仲有一條功課=.=
lunch上左北京食
12:50上地理室補課
測比例,今次吾識啦
中文做完筆記
之後就返屋企

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




