今日算係返學la
朝早係籃球埸排隊
想熱死人咩?
仲要搞個個升旗禮
真係想死....
跟住上HALL聽ms lai,曾sir講野
坐足2粒鐘牙,pet pet都痛
之後搞班務,睇埋新既坐位表
睇到自己同佢既位置遠左
有d吾係咁happy 囉
不過都算,放左學去踼波
個個狀態吾係好好
包括我同羅文
踢完勁攰牙...
而家個人都吾想起身牙=.=

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




