今日係星期日牙 今日係屋企悶左d..... 所以晏晝同小明,羅文出左去 陪小明去左cut hair 跟住就行....行....行.... 之後返屋企睇南華 而家睇緊楊丞琳演唱會 勁多人牙,紅館都吾夠坐牙 丞琳唱可愛唱到喊 不過個演唱會以粉紅色為主 好好睇下......