今日返去正式上堂
一開始就比miss趙駡左幾個字牙
跟住仲講左我地會考既paper
又要開始做閱讀報告
跟住acc堂同中史堂
miss饒講返少少甲午戰爭
eng堂上左四樓
不過好快落堂
跟住同羅文個d一齊食飯
期待左好耐既maths黎啦
不過時間過得真係快
Geog堂講測驗既日子
仲有去大埔去考察牙^^
返到屋企樓下
我見到有人想掉個玻璃樽落街
岩岩有個細路玩緊
我已經即刻叫個細路快d行開
但係都掉左落街
個細路比玻璃介傷
我即刻打3條9報警
d警察好快就拉左個個人
真係恐怖牙!!

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




