中文返埋今日
我地班好多人升返上5B牙^^
恭喜哂!!
返完就去葵興圖書館做功課
今日做哂acc,geog,econ
中文做左十份一
做做下心怡打黎叫我地swim
豪dee應承左,仲叫埋我=.="
吾去都吾得=.=
4:00p.m到泳池
心怡話牙冰頭先差d浸親
好好少牙,豪dee游游下春光乍洩
游完去左食雪糕

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




