<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
2006-07-30      2006-07-30 06:49 PM

今日我做左一件好錯好錯既事

我自己都感到好內疚

係度講句"對吾住,牙琴"

本來今日可以好開心咁去游水

但係呢件事搞到個個都無哂心情

我應承你下次一定等埋你先一齊行架

我講真架~


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
rubychau123
ellenbear
s7327
manwen999
ching1721
yankiucheung
LAWKIN
AHYINGKAkA
eman1210
yuki1013
RENEEBLOG
melody624
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | ... | 375 | »