<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>>
2006-07-30
2006-07-30 06:49 PM
今日我做左一件好錯好錯既事
我自己都感到好內疚
係度講句"對吾住,牙琴"
本來今日可以好開心咁去游水
但係呢件事搞到個個都無哂心情
我應承你下次一定等埋你先一齊行架
我講真架~
[
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港
More......
★My Friends★
rubychau123
ellenbear
s7327
manwen999
ching1721
yankiucheung
LAWKIN
AHYINGKAkA
eman1210
yuki1013
RENEEBLOG
melody624
顯示全部(26)
★New Entries★
•
2007-07-29
•
2007-07-23
•
2007-07-20
•
2007-07-11
•
2007-07-09
★My Comments★
最近三個月尚無任何留言
«
|
198
|
199
|
200
|
201
|
202
|
203
|
204
|
205
|
206
|
207
| ... |
375
|
»