今日係心怡生日,,生日快樂牙!!
補打琴日既:
下晝麗妹叫我地1:30係美心等
好彩我地準時姐^^
我地一行六人上城門谷游泳池
點知上別去竟然勁多人排隊牙
仲要有排等牙!!
於是我地走左....
去到T.W地鐵站,佢地個個都攞住d野食同野飲
遲遲都吾肯入閘lo~
我地第二站去美孚
去到個度勁曬牙=.="
不過好少人
我同羅文一行出條走廊
個地板超熱.搞到我吾敢行
等左一陣齊人就落水喇
我地勁係度玩水lo
心怡就戴住個泳鏡企起度
好似新一代女版超人
至於牙琴,wa~好搞笑牙
佢個d就正牌蛙式
最後係麗妹,,
估吾到我地會係中池見到佢個頭wo~^^
游到四點幾就走人
換衫既時候小明打黎話佢返緊黎
我就叫佢出西九龍
我地出到西九龍已經五點幾
仲叫埋淑花tim
一行八個人去食壽司
我,豪dee,羅文最掂牙
我地三個加埋至少過一百件
食左3粒鐘,走左之後
我同豪dee都吾多妥
豪dee仲要即刻去<<爆石>>
羅文仲咩左佢tim~哈哈
搞掂左之後就搵個公園比心怡切蛋糕
搵左一個公園,不過好黑lo
心怡切切下蛋糕牙琴就開戰
我地互掟,豪dee追住心怡掟
我又不斷掟佢地,淑花攞左成個蛋糕掟我地
搞到我地個個都有陣芒果味
搭mtr d人一定聞到我地有味牙
今晚玩得好開心!!

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




