琴晚夜晚同d fd落左長洲
佢地搞左個燒野食
燒燒下隔離個女仔粒棉花糖著火^^
好鬼搞笑^^
我起初以為淨係燒野食
原來係隔離個女仔生日wo~
雖然我同佢係互不認識
但係我地都幾岩傾
十二點一點鐘
開始扔birthday cake大戰
佢既目標就係我
我避無可避牙=.=
最終成身蛋糕啦
返去度假屋沖涼
沖完涼幾個fd話打麻雀
我見訓吾著咪陪佢地打lo
打吾夠一圈其他人上黎話訓吾著
成十幾人係一間度假屋倒亂
玩到今朝六點就執野走人
搭頭班船返中環
返到中環同個個女仔交換左電話number就返屋企
而家係岩岩返到屋企不久
今日係雅琪生日,
so同佢講句<生日快樂!>

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




