今日又要返學啦
九點返到學校
見到其他人等
so我地坐係樓梯到
又係九點半先開始
下次遲d返.....
一開始就test
好鬼難牙,之後講<甲午>
lunch我地去M記食
食完搭的士返
搭九先上econ
講左兩粒鐘書到就走得
PS:仲有3日心怡就生日la
PS:琴晚同Tommy游完水之後條腰家下勁痛
岩岩發生左d事
搞到我無哂心情
而家好吾開心
今晚我去吾到游水
對吾住心怡!!
不過我應承你
星期日我一定會去架
一定會,,一定會
琴日我吾記得左夜晚要覆診
So,去吾到游水
睇完醫生都十點
對吾住心怡!!

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




