今日一朝早就起身 但我睇個鐘已經係8點10分 即刻出門口la~ 返到學校見到ms趙 佢叫我快d想403 上到去已經派左分數 牛肉話佢吾合格 其實我仲驚牙 我知道我岩岩40分 開心死我牙 acc得54.5分 好低........ eng好差牙 開始喉嚨痛喇~又感冒, 整到我病,好辛苦=.=