今日同豪dee出黃金行 1點鐘係seven等 佢為左搵windows XP 佢行得勁快 行哂成個黃金都搵吾到 我地就去西九龍行街 行到咁上下就去食野 我見到對面個BB好得意 豪dee買野食比人昆左 之後搭車去Kwai Fong 最終都比佢買到 PS:遲d或者去camp,詳情另行通知