我地4B班終於係學期未發揮出團結既精神,雖然係遲左少少,但係都好過成盤散沙咁。呢個學期實在太少活動係比我地4B全班參加,令到4B班好少默契,變左(你吾理我,我吾理你)咁。但係學期未4B終於出現發揮,我好開心,我亦覺得大家都會為此感到自豪。黎緊英文有個drama,雖然吾係好似上次歌唱比賽咁,成班齊上齊落。但係都有大半班參與呢次drama,情況一定比歌唱比賽更好。
呢次drama頭個幾日我地都吾係認真過去排練,所有人都係你有你玩,我有我玩。我知道miss chow好辛苦,又幫我地寫稿,拍片,又浪費佢自己d時間幫我地排練。到左今日,我地終於諗通左,有認真過去排練,放左之後同miss chow傾左陣,佢終於有番笑容,仲話呢次比賽我地班實sure win。我真係好期待呢日來臨,我自己覺得已經win左呢次比賽,仲win左團結。

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




