<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
2006-07-01      2006-07-01 11:22 AM

見到咁多人都打對各同學既感覺
咁我都吾例外喇
不過吾熟個d我吾打架
吾好意思....


2.歐陽:我覺得你讀書好勁,又識得搞笑
3.雅琪:你讀書好勁,好人一個
4.淑花:有時d動作好白痴,係一個好動既女仔
5.寶君:作文好勁,econ好勁,又怕醜既女仔
7.細yan:你好好人牙
8:小朱:你讀書好勁,係我地既朱媽媽
9.麗妺:你好玩得,不過你好容易發脾氣
10.Ava:你好成熟,亦好玩得
11.牛奶:好白痴,成日mi人
12.細冰:你好怕醜,不過成日笑
13.牛肉:你好玩得,好易傾得埋既女仔
14.大yan:讀書好勁,成日講笑
15.西瓜:好玩得
16.牙琴:你好搞笑,你句口頭襌<吾係牙,吾係牙>成日都引到我笑
17.杜杜:你讀書好勁,不過有少少白痴
18.牙嘉:你好搞笑
19.人儀:你好玩得,不過有少少白痴
20.心怡:你好搞笑,你句口頭襌<喂牙!>成日都引到我笑
21.佩佩:讀書好勁,作文好掂!
22.牙強:你成日講笑
23.福頭:你d動作好搞笑
24.campcamp:成日講笑,不過好好笑
25.豪dee:好白痴,又無自己既主見
27.羅文:成日講笑,成日笑lo
28.小明:夠低B,成日比女仔蝦
29.So wai:講英文好好笑@@
30.牙文:未見過你認真讀書
31.牙龍:讀書好勁,乜都識
32.王fung:好搞笑既男仔,不過好好人
33.牙聰:好好人,好公正既班長
34.牙邦:幾好人既!!
35.陳慧瑩:成日上堂訓覺
38.大冰:讀書好勁,又乜都識
40.立立:雖然之前對你有誤會,不過幾好人既!!
41.春萍:maths超勁,文靜既女仔
42.孝蓮:讀書好勁,不過好少同你傾計



以上純屬我自己感覺
如有諷刺,敬請願諒...







 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
frcqueenie
lam0723
s7327
yankiucheung
miki20
manwen999
RENEEBLOG
YIUUUU
TEPPEI520
eman1210
Ting24
yinkam
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | ... | 375 | »