牙琴:生日快樂!!
吾知你中吾中意份生日禮物呢?
今日又要返學
首先中文活動<聽講座>
之後小息問miss趙成績
聽完之後極吾開心
乜都跌,淨係操行升左,B+
平均分,總分等等全部跌哂
lunch上左羅文屋企
誵住洗一洗頭,點知比羅文成盤水潑我
搞別我濕哂=.=
豪dee濕得仲勁
佢條褲濕哂
2點返去drama
我好希望聽日會win la~

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




