今日係drama既大日子
一早就返去練習
仲排得好好
點知比賽失哂手
音效失靈,campcamp講左咩
全隊無哂默契
最後好似攞第3
l think我地已經盡哂力
miss chow都知咩事
完左之後miss請食野
再之後幫細Yan佢地整bannar
又幫佢地買材料,又幫手整
整完之後就係度玩
玩完之後已經差吾多4點
開開心心又過一日

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




