今日係星期六牙!! 本來約左小明 But小明出左去 so得我同tommy去葵興 去到葵興,小明打黎話去奧海城 我地咪應成佢 去到奧海城見的胡杏兒 見到佢好鬼肥牙!! 行行下就6點幾.... so送人去搭MTR 其間見到miss曾 7點幾返到L.K