今日要補maths 9點返到去,但係黑仔都未返 搞到搭二先開始上堂 不斷係度做琴日派個份工作紙 我有時都吾係好明點計架.... 做.............做到10點8先走 返到屋企,何sir同我msn左一陣 講返我呢排既表現,仲叫我work hard 我一定會架,,我會玩少d電腦,,溫多d書