就離到27/5
死期到la....不過我要<活好今天>
acc測比率,我又吾識,江嘉偉.........你點搞架?
小息我用瑩光筆畫左牙琴,寶君隻手,好橙牙
R.e又講[迷信],個project下是期二先交
eng派listening,我得42分,寶君有60分
佢點構造架?咁勁既~~~econ教新野,好難牙
lunch要小組討論,呢組好吾掂,得歐陽ok....
又要作文la,,今次做到落堂都未作完
so上左圖書館作,ava好搞笑ar.......
做到咁上下要英文discuss
但係中文小組討論同一時間
then去同miss趙延遲牙
英文discuss好難牙,未能發揮水凖
做完即刻趕去106做中文小組討論
一日成三個小組討論,想死牙,,
今日好多功課牙!!

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




