<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
三個小組討論      2006-05-26 06:01 PM

就離到27/5
死期到la....不過我要<活好今天>
acc測比率,我又吾識,江嘉偉.........你點搞架?
小息我用瑩光筆畫左牙琴,寶君隻手,好橙牙
R.e又講[迷信],個project下是期二先交
eng派listening,我得42分,寶君有60分
佢點構造架?咁勁既~~~econ教新野,好難牙
lunch要小組討論,呢組好吾掂,得歐陽ok....
又要作文la,,今次做到落堂都未作完
so上左圖書館作,ava好搞笑ar.......
做到咁上下要英文discuss
但係中文小組討論同一時間
then去同miss趙延遲牙
英文discuss好難牙,未能發揮水凖
做完即刻趕去106做中文小組討論
一日成三個小組討論,想死牙,,
今日好多功課牙!!






 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
YUBABE1219
YIUUUU
stephanie19
frcqueenie
miki20
LAWKIN
Lovehappy
s7327
eman1210
yinkam
AHYINGKAkA
Ting24
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | ... | 375 | »