今日係一個禮拜既一日 第一堂本來係maths 但係調左堂 改左做econ 兩堂中文做左版幾工作紙 小息個陣有d頭痛 so休息左一個小息 geog,,miss鍾講佢去左濕地公園參觀 佢仲話好正,搞到我都想去 eng好快過左 中史堂,miss講個個義工活動 不過我肯定個日吾得閒 放學測綜合 l think it ok~