<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
星期一      2006-05-08 04:57 PM

今日........
acc兩堂教比率
econ又講圖
份小測有10分牙~
eng做listening
中史見miss又大左
份MC有24分
lunch得4個字時間
搭9上返課室做小組討論
我地當傾計禁傾
我既評語好多
miss話我下次有機會去3級
下次戎一定會更努力
maths做會考試題
放學測PA~
做左勁耐都平吾到個數
so一定吾合格

PS:而家d人好賤lo~越叫越走=.=


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
yankiucheung
TEPPEI520
Ooching123oO
eman567
lolitayi
s7327
frcqueenie
YIUUUU
Ting24
lam0723
yuki1013
miki20
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | ... | 375 | »