今日........
acc兩堂教比率
econ又講圖
份小測有10分牙~
eng做listening
中史見miss又大左
份MC有24分
lunch得4個字時間
搭9上返課室做小組討論
我地當傾計禁傾
我既評語好多
miss話我下次有機會去3級
下次戎一定會更努力
maths做會考試題
放學測PA~
做左勁耐都平吾到個數
so一定吾合格
PS:而家d人好賤lo~越叫越走=.=

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




