今日返學淨d同人嘈交
返到學校無哂心情
maths派返上次既測驗
得28分je~
econ仲要比曾sir罵
小息問心怡我本中文書
佢話無
個陣時係嬲佢
我就出去冷靜下
一陣就無事
sorry心怡....我大大聲喝你
不過都無左本中文書
eng原來今日SBA:movie
我完全吾記得左有呢件事
but仲有一日
個心先得到安慰
geog測驗
勁難牙!!
吾記得寫<對流雨>
禁就無左一分=.=
測完教全球增溫
三點幾就放

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




