今日要考察牙~
返到school就好怪
得我地一班著便服.....
8點幾出發
好快就去到
講解左成個幾鐘
就落TW
雖然好熟T.W
但係T.W係好大
行左好耐都未行哂
我地個組分散哂行
得我一個做樓宇
做做下我都發老脾
不過我冷靜左一陣就無事
於是搵番佢地
行左好耐去m記報到
點知我地去錯m記
不過我地都吾洗繼續做
because夠鐘返去...
2.幾返到可觀
開始食lunch
我地既lunch好豐富,又好味wo~
之後玩killer,ava好搞笑
跟住我地做問題
然後出去persent
到我地個組得我,小明,人儀出je~
我即刻o哂咀
臨尾個牙sir講左小甜甜個名
我就同心怡講矮仔戴返個有辮既假髮
就好似小甜甜
心怡就大笑
係車到.心怡大大聲講小甜甜個名
去到TW
就陪寶君佢地去三棟屋影相
點知off左
就走lu,陪左寶君去地鐵站
ENDING

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




