今日遲左起身,
趕吾切去長洲幫助<<大平清照>>,
下年我一定會幫番手架
十一點幾牙琴打電話黎
叫我出旺角
我就陪佢地出
係地鐵站見到人儀,牛奶,
於是我地一齊去旺角
去到旺角就分開行
牙琴同心怡就行去吾知邊到
我,人儀,牛奶行去睇漫畫
去到信和就搵到本絕版
一粒鐘之後就join番佢地
我地一齊去影貼紙相
影左好多,好令
之後就走
人儀,牛奶去左KF
我就比佢地拉左去青衣
去左玩具反斗城玩
跟住走lo~
陪心怡番屋企
其間心怡踩<X>
end

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




