<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
珍珠      2006-05-16 03:55 PM

今日一出門口就好凍
珍珠仲未黎到
acc又測驗,但我又吾識
econ派MC卷
得13分,So Wai19分
點比牙??
Eng講返份卷
我得17分je~
當中有d(監介)野
本來今日有中史,但係miss無返
改左中文堂
做paper,我做吾哂
maths做數,今次d數好易
放學一齊搭車


PS:希望我會避到佢啦


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
stephanie19
Lovehappy
yankiucheung
Ooching123oO
yuki1013
RENEEBLOG
ching1721
YIUUUU
miki20
s7327
melody624
popofish
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | ... | 375 | »