今日一出門口就好凍
珍珠仲未黎到
acc又測驗,但我又吾識
econ派MC卷
得13分,So Wai19分
點比牙??
Eng講返份卷
我得17分je~
當中有d(監介)野
本來今日有中史,但係miss無返
改左中文堂
做paper,我做吾哂
maths做數,今次d數好易
放學一齊搭車
PS:希望我會避到佢啦

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




