<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
測maths~      2006-05-18 07:12 PM

今日要測maths~
所以好早就起左身溫書
無幾耐就諗返起個場波
我隊阿仙奴輸得好吾抵
返到學校,羅文同牙文不斷講
搞到好嬲牙!!
去左hall排位wo~
中史派卷又吾合格
acc派卷又吾合格
點解個天要玩我呢??
小息簡直想咩,
不過咩吾出
R.E,,王sir無返
so我地計數
Econ派卷終於合格
心情無再低落
lunch得半個鐘
不過係小食部排隊佔左20分鐘
好狼狽牙
我地班估歌仔,牙冰答哂
一個字<勁>
到合唱,我地班節奏有d快
不過我覺得表現ok
Reading miss趙講到喊
我地係咪真係無人性??
last兩堂轉左性教高
有男人既生殖器官
放學測maths
做就做左,,不過吾知岩吾岩=.=
測完maths,補測acc
測完一齊行落L.K
淑花食左某d野牙
笑到我地肚痛
今日打住咁多先


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
Lovehappy
RENEEBLOG
s7327
yinkam
ellenbear
eman1210
yankiucheung
AHYINGKAkA
rubychau123
manwen999
Ting24
YUBABE1219
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | ... | 375 | »