又要返學la~
maths小測,但我完至吾記得左
未溫過,,預左吾合格
P.E堂又落雨,又吾洗跑九分鐘
跟住上左hall打羽毛球
geog堂派小測,成績吾太理想
之俊發覺無帶工作紙
但都無事,好開心............
eng又Quiz,我又吾知,份卷又難
預左吾合格...
中文黓書因吾夠Time,so只黓左50個
第九堂去hall聽牧者分享
跟住上第十堂
今晚好多野做牙
又要溫acc,又要做eng story
真係寧願死牙@@

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




